تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ضرب و شتم یک زن به جرم به دنیا آوردن دختر! +فیلم

زنی برای به دنیا آوردن دختر از برادر شوهرخود کتک خورد+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، زن هندی 35 ساله به نام مینا کاشاب که باردار بود ، پس از به دنیا آوردن یک دختر کتکی مفصل از خانواده شوهر خود خورد زیرا آنها دختر را مایه شور بختی می دانند و از نظرشان فقط تولد یک نوزاد پسر میمنت و مبارک است.

به دنبال همین ماجرا برادر شوهر مینا وقتی متوجه این موضوع شد با دوستش به خانه برادر خود رفت و هر دو با چوب هاکی به جان زن بیچاره افتادند.

در این لحظه، همسایۀ این خانواده، به سرعت اقدام به فیلمبرداری از صحنه کتک زدنِ وحشیانۀ این زن کرد و مینا زیر ضربات چوب هاکی فریاد می زد و کمک می خواست، بی آن که کسی به فریاد او برسد، خانواده مینا از شوهر او که دالجیت سینگ نام دارد و همچنین از برادر و همدستش شکایت کرده و منتظر صدور حکم از طرف دادگاه هستند تا مجرمان به سزای اعمال خود برسند.

 

 انتهای پیام/

کتک خوردن زن هندی توسط برادر شوهر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ضرب و شتم یک زن به جرم به دنیا آوردن دختر! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..