تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرانجام تکلیف اوبامیانگ مشخص شد

کد خبر: ۵۶۷۸۰۹

۱۷  بازدید

پیر امریک اوبامیانگ، مهاجم گابنی بورسیا دورتموند نظر نهایی در مورد آینده اش را به مسئولان دورتموند اعلام کرد.

ورزش سه: پیر امریک اوبامیانگ، مهاجم گابنی بورسیا دورتموند نظر نهایی در مورد آینده اش را به مسئولان دورتموند اعلام کرد.

 مدت هاست که شایعات مختلفی در مورد اوبامیانگ منتشر می شود. ابتدا گفته می شد او راهی رئال می شود و سپس نام هایی چون سیتی، پی اس جی و میلان مطرح شدند. حتی باشگاه دورتموند دو بار به این بازیکن اولتیماتوم داد تا وضعیت نهایی خود را مشخص کند.

سرانجام تکلیف اوبامیانگ مشخص شد

به ادعای نشریه بیلد، در حالی که به نظر می رسید اوبامیانگ به پیشنهاد میلان پاسخ مثبت دهد، او تصمیم گرفت تا یک فصل دیگر نیز در دورتموند بماند. 

این تصمیم پس از جلسه مشترک او با مسئولان دورتموند اتخاذ شد و به این ترتیب آقای گل بوندسلیگا یک سال دیگر نیز در جمع زنبورها ماندگار خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرانجام تکلیف اوبامیانگ مشخص شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..