تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مجمع عمومي عادي سالانة شركت بيمه پارسيان ( سهامي عام )براي سال مالي منتهي به 95/12/30 برگزار شد

مجمع عمومي عادي سالانه شركت بيمة پارسيان صبح روز سه شنبه 27تيرماه با حضور اكثريت سهامداران برگزار گرديد .

به گزارش شمانیوز،اين شركت بعنوان يك شركت بزرگ بيمه بورسي امسال نيز مجمع عمومي عادي سالانه خود را برگزار و مفاد دستورجلسه ذكرشده در آگهي دعوت به مجمع را كه در جرايد به چاپ رسيده بود به تصويب سهامداران رساند.

در اين مراسم پس از قرائت آياتي چند از كلام ا... مجيد و پخش سرود جمهوري اسلامي ايران ابتدا نسبت به انتخاب رئيس مجمع ، نظّار و منشي جلسه اقدام شد و پس از استقرار هيأت رئيسه مجمع و نمايندگان بيمة مركزي جمهوري اسلامي ايران و سازمان بورس و اوراق بهادار در قسمت هيأت رئيسه ، گزارش فعاليتهاي شركت كه نشانگر رشد مناسب و تركيب بهينة پرتفوي ، ايفاي تعهدات قانوني و آئين‌نامه‌اي و همچنين شفافيت صورتهاي مالي در سال 95 بود توسط آقاي اويارحسين عضو هيات مديره ومديرعامل ارائه گرديد .

همچنين انعقاد قرارداد با شركت هاي بيمه بزرگ خارجي از نكات جديد و قابل توجه اين گزارش بود كه با استقبال سهامداران نيز مواجه شد.

در ادامه ، گزارش حسابرس و بازرس قانوني شركت قرائت و پس از ارائه پاسخ هاي لازم در مورد بندهاي گزارش حسابرس و بازرس و سؤالات مطروحه ، صورتهاي مالي عملكرد منتهي به 30/12/95 به تصويب رسيد و به ازاي هر سهم معادل 150ريال سود نقدي تقسيم گرديد، مؤسسة حسابرسي بيات رايان بعنوان حسابرس و بازرس قانوني اصلي و مؤسسه حسابرسي آگاهان  و همكاران بعنوان حسابرس و بازرس علي البدل براي سال مالي 96 تعيين و روزنامه هاي اطلاعات و دنياي اقتصاد نيز بعنوان روزنامه هاي كثيرالانتشار جهت درج آگهي هاي شركت انتخاب شدند . 

منبع:روابط عمومي بيمه پارسيان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مجمع عمومي عادي سالانة شركت بيمه پارسيان ( سهامي عام )براي سال مالي منتهي به 95/12/30 برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..