تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واریز پاداش یک میلیون دلاری AFC به حساب فدراسیون فوتبال

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  تیم ملی فوتبال ایران ماه گذشته توانست با برتری یک بر صفر مقابل ازبکستان به عنوان نخستین تیم آسیایی جواز حضور در جام جهانی 2018 روسیه را دریافت کند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار است مبلغ 2 میلیون و 250 هزار دلار به تمام تیم های آسیایی که جواز حضور در جام جهانی روسیه را دریافت می کنند پاداش پرداخت کند که برهمین اساس به تازگی مبلغ یک میلیون دلار به عنوان نخستین قسط پاداش شاگردان کی روش از سوی AFC به حساب فدراسیون فوتبال واریز شد.

قرار است یک میلیون و 500 هزار دلار از این پاداش هم در ماه های آتی و به احتمال فراوان پیش از برگزاری مراسم قرعه کشی جام جهانی 2018 روسیه به مسئولان فوتبال ایران تحویل داده شود.

همچنین AFC به هر یک از کشورهای شرکت کننده، در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی روسیه در قاره آسیا 2 میلیون دلار پرداخت می کند که این امر منجر به اعتراض کشورهایی مانند ایران،کره جنوبی، چین و ژاپن شده است و آن ها اعتقاد دارند کنفدراسیون فوتبال آسیا باید مبلغ بیشتری از محل در آمدهای تبلیغات محیطی را برای آن ها در نظر بگیرد.

البته AFC اعلام کرده کمک هزینه 2میلیون دلاری تیم های آسیایی از محل تبلیغات محیطی را تا پایان جام جهانی روسیه افزایش نمی دهد، با این وجود تیم های آسیایی در جام جهانی 2022 سهم بیشتری را از تبلیغات محیطی کسب می کنند.

انتهای پیام/

 پاداش فیفا به فدراسیون فوتبال ایران پرداخت شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واریز پاداش یک میلیون دلاری AFC به حساب فدراسیون فوتبال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..