تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدیرعامل باشگاه نیروی زمینی منصوب شد

مدیرعامل باشگاه نیروی زمینی منصوب شدبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  امروز در جلسه تودیع و معارفه مدیر عامل باشگاه نیروی زمینی، امیر سرتیپ 2 محمد جلالوند مدیر تربیت و آموزش نیروی زمینی ارتش از زحمات امیر سرتیپ 2 مرتضی حسن پور مدیر عامل سابق این باشگاه تقدیر کرد و حکم مدیریت تربیت بدنی، تربیت و آموزش نزاجا را از سوی فرمانده نیروی زمینی ارتش ، به سرهنگ محمود محمد خانی ابلاغ کرد.

این مراسم در محل باشگاه نیروی زمینی برگزار شد.

نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در زمینه فعالیت های ورزشی از برترین های نیرو های مسلح محسوب می شود و با استفاده از سربازان مستعد در امر ورزش کمک شایانی به ورزش قهرمانی و سلامت جوانان در دوران مقدس سربازی داشته است.

انتهای پیام/

انتصاب مدیریتی در باشگاه نیروی زمینی ارتش



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدیرعامل باشگاه نیروی زمینی منصوب شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..