تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزئیات تعطیلی دارالقرآن در منطقه16

عدالت‌آذری در گفتکو با باشگاه خبرنگاران جوان تشریح کرد؛

جزئیات تعطیلی دارالقرآن در منظقه16محمد حسین عدالت‌آذری رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه 16 در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص خبر منشتر شده در خصوص تخلیه مدرسه‌ای در منطقه 16 عنوان کرد: این بنا ملکی موقوفه به آموزش و پرورش بوده و کاربری مدرسه نداشته بلکه به عنوان دار‌القرآن فعالیت می‌کند.

وی ادامه داد: اکنون چندین سال است که این کاربری برای ملک مذکور به صورت دارالقرآن‌ بوده و به طور ناگهانی بدون هیچگونه آگاهی قبلی حکم تخلیه آن را گرفتند.

رئیس آموزش و پرورش منطقه 16 گفت: هیأت امنای‌ مسجد سرو دانش‌ که این دارالقرآن‌ نیز تحت پوشش آن بوده است وارد عمل شده و حکم تخلیه این دارالقرآن‌ را گرفتند و پیش از این نیز هیچگونه اطلاعی داده نشده بود.

عدالت‌آذری‌ گفت: این مسئله از طرف آموزش و پرورش منطقه همچنین اداره کل در حال پیگیری است تا کاربری دارالقرآن‌ را به این محیط بازگردانیم‌.

وی اظهار کرد: بیشترین فعالیت دارالقر‌آن در ایام تابستان بود و با توجه به اینکه فقط 2 دارالقرآن‌ در منطقه وجود دارد با بسته شدن این مکان در واقع نیمی از کار از بین رفته است.

عدالت‌آذری یادآور شد: این مسئله موجب شده که در مورد مدارس منطقه‌ که اجاره‌ای یا موقوفه‌ هستند نگران باشیم؛ هرچند‌ اجاره‌نامه‌ها برای ادامه کار برای سال تحصیلی آینده تمدید شده است اما به هر حال باید پیگیری‌ بیشتری برای این امر انجام شود.

گفتنی است؛ پیش از این در فضای مجازی خبری مبنی بر تخلیه مدرسه‌ای در منطقه 16 منتشر شده بود که طبق اظهارات مسئولان این مکان کاربری مدرسه نداشته و دارالقرآن‌ بوده است.

انتهای پیام/

ماجرای تخلیه دارالقرآن در منطقه 16 تهران



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزئیات تعطیلی دارالقرآن در منطقه16»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..