تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شرایط ثبت نام پایه‌های دهم و اول ابتدایی/ ثبت نام دانش آموزان تا ۳۱ مرداد ادامه دارد

علی زرافشان معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص روند ثبت نام مدارس اظهار کرد: برای ثبت نام پایه دهم کار از هفته پیش آغاز شده و به عهده مناطق مختلف کشور گذاشته شده است.

وی ادامه داد: سامانه هدایت تحصیلی در مناطق مختلف آموزشی پس از تایید رییس منطقه وارد فاز اجرایی می‌شود.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: با توجه به اینکه برگزاری امتحانات پایه نهم به پایان رسیده و نتایج آن اعلام شده بنابراین مناطق می‌توانند فرم شماره ۶ و ۷ را صادر کرده و در اختیار دانش آموزان قرار دهند.

زرافشان اظهار کرد: بعد از صدور برگه هدایت تحصیلی دانش آموزان می‌توانند بر حسب شرایط وارد هنرستان‌ها و دبیرستان‌ها شوند.

وی بیان کرد: کمیته‌هایی در فرایند هدایت تحصیلی در نظر گرفته شده تا برای رفع مشکلات احتمالی کمک کننده باشد.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در خصوص ثبت‌نام دانش آموزان پایه اول تصریح کرد: با توجه به اینکه تفویض اختیار به استان‌ها برای روند ثبت نام انجام شده در هر استان با توجه به شرایط این مساله در دست اقدام است.

وی با اشاره به اینکه مرداد ماه باید تمام ثبت نام‌ها به پایان برسد، یادآور شد: امسال سامانه سنجش و سناد هماهنگ شده و خانواده‌ها کمتر نیاز به حضور در مدارس برای ثبت نام دارند و اطلاعات بین این دو سامانه مبادله می‌شود.

انتهای پیام /

ثبت نام دانش آموزان برای سال تحصیلی جدبد در سامانه سنجش و سناد 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شرایط ثبت نام پایه‌های دهم و اول ابتدایی/ ثبت نام دانش آموزان تا ۳۱ مرداد ادامه دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..