تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نتیجه دیدنی همکاری صد هنرمند در نقاشی خوابگاه

کد خبر: ۵۶۷۶۴۱

۱۱۱۱  بازدید

صد هنرمند گرافیتی دعوت شدند تا به مدت سه هفته فضای داخلی یک خوابگاه دانشجویی در پاریس را به بوم خود تبدیل کنند و آن را آزادانه نقاشی کنند.

برترین ها: صد هنرمند گرافیتی دعوت شدند تا به مدت سه هفته فضای داخلی یک خوابگاه دانشجویی در پاریس را به بوم خود تبدیل کنند و آن را آزادانه نقاشی کنند. سپس این فضا به مدت یک ماه به روی عموم باز شد و سپس بازسازی انجام شد و طی آن همه آثار هنری از بین رفتند. برای هنرمندان گرافیتی عجیب نیست که از فضاهای متروکه برای انشار خلاقیت خود استفاده کنند و این جشنواره سیر طبیعی در چگونگی تجربه بازدیدکنندگان از این نوع هنر را ارائه می‌دهد. اگرچه این آثار زود از بین رفتند، اما عکاسان فضا را مستند کرده و یک سند بصری پایدار ایجاد کردند.

نتیجه دیدنی همکاری صد هنرمند در نقاشی خوابگاه  نتیجه دیدنی همکاری صد هنرمند در نقاشی خوابگاه  نتیجه دیدنی همکاری صد هنرمند در نقاشی خوابگاه  نتیجه دیدنی همکاری صد هنرمند در نقاشی خوابگاه  نتیجه دیدنی همکاری صد هنرمند در نقاشی خوابگاه  نتیجه دیدنی همکاری صد هنرمند در نقاشی خوابگاه  نتیجه دیدنی همکاری صد هنرمند در نقاشی خوابگاه  نتیجه دیدنی همکاری صد هنرمند در نقاشی خوابگاه  نتیجه دیدنی همکاری صد هنرمند در نقاشی خوابگاه  نتیجه دیدنی همکاری صد هنرمند در نقاشی خوابگاه  نتیجه دیدنی همکاری صد هنرمند در نقاشی خوابگاه  نتیجه دیدنی همکاری صد هنرمند در نقاشی خوابگاه 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نتیجه دیدنی همکاری صد هنرمند در نقاشی خوابگاه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..