تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین وضعیت تعویض کارت‌های قدیمی سربازی/ کارت‌های کاغذی سربازی فاقد اعتبارند

آخرین وضعیت تعویض کارت‌های قدیمی سربازی/ کارت‌های کاغذی سربازی فاقد اعتبارند به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛  سردار ابراهیم کریمی در گفت‌وگو  درباره اجرای طرح تعویض کارت‌های پایان خدمت و معافیت قدیمی اظهارکرد:‌این طرح از سال 90 آغاز شد و همچنان اجرایش ادامه دارد و بر اساس آن تمامی افرادی که از سال 60 و پس از آن کارت معافیت یا پایان خدمت سربازی دریافت کرده‌اند باید با مراجعه به دفاتر پلیس+10 نسبت به تعویض کارت خود اقدام کنند.

وی با بیان اینکه تمامی کارت‌های کاغذی پایان خدمت و معافیت که از سال 60 و بعد از آن صادر شده فاقد اعتبار است، اظهارکرد: هیچ خدماتی به دارندگان این دسته از کارت‌ها ارائه نخواهد شد و یکسری محرومیت‌هایی که برای مشمولان غایب وجوددارد در مورد این افراد هم اعمال خواهد شد به عنوان مثال امکان دریافت گذرنامه برایشان وجود ندارد.

جانشین رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا درباره اینکه تاکنون چه تعداد نفر نسبت به تعویض کارت خود اقدام کرده‌اند، برابر آمارها بیش از 10 میلیون نفر تاکنون نسبت به تعویض کارت خود اقدام کرده‌اند.

کریمی از افرادی که نسبت به تعویض کارت خود اقدام نکرده‌اند خواست تا هر چه سریعتر با مراجعه به دفاتر پلیس+10 نسبت به تعویض کارت خود اقدام کنند.

منبع:ایسنا

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین وضعیت تعویض کارت‌های قدیمی سربازی/ کارت‌های کاغذی سربازی فاقد اعتبارند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..