تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«طاقباز» آماده نمایش شد

به گزارش  حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از مشاور رسانه‌ای فیلم سینمایی «طاقباز»؛  این فیلم به نویسندگی و کارگردانی شهرام اسدزاده و تهيه‌كنندگی علی ياور پس از پایان صداگذاری، ساخت موسیقی و سایر مراحل آماده نمایش شد.

«طاقباز» آماده نمایش شد

این فیلم اواخر سال گذشته به صورت سکانس پلان ساخته شد و از مضمونی اجتماعی برخوردار است؛ در خلاصه داستان فیلم آمده: شاهرخ در مقطعی از زندگی خود پيوسته در تشخيص دنيای واقعی و توهمات معلق است و باعث بروز اتفاقات غيرقابل جبرانی برای خود و افراد پیرامونش می‌شود.

«طاقباز» آماده نمایش شد

مهدی ماهانی، سارا خوئینی‌ها، على صالحى، بهار ارجمند، شاهد احمدلو، شهريار حيدری، آسیه اسدزاده، اشكان مستی، محمود گل‌محمدى، ايمان ده‌يادگارى و آروشا نوری (بازيگر خردسال) با هنرمندى نادر فلاح و نسيم ادبی ترکیب بازیگران این فیلم را تشکیل می‌دهند.

گفتنی است؛ این فیلم به موضوع آسیب‌های سوء ناشی از مصرف مواد مخدر و تاثیرات خطرناک آن بر فرد و اطرافیان می‌پردازد و مهدی ماهانی با توجه به سکانس پلان بودن فیلم نقشی دشوار و متفاوت را ایفا کرده است.

انتهای پیام/

فیلم طاقباز با مضمونی اجتماعی اکران می‌شود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««طاقباز» آماده نمایش شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..