تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«آبجی» در جشنواره فیلم «دوربان» آفریقای جنوبی نمایش داده می‌شود

«آبجی» در جشنواره فیلم «دوربان» آفریقای جنوبی نمایش داده می‌شودبه گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی فیلم سینمایی «آبجی»؛ نخستین فیلم مرجان اشرفی‌زاده در پی حضور مکرر بین‌المللی خود این بار در سی‌وهشتمین جشنواره فیلم «دوربان» در آفریقای جنوبی نمایش داده می‌شود.

این جشنواره از تاریخ 23 تیرماه مصادف با 14 جولای آغاز شد و در تاریخ اول مرداد ماه مصادف با 23 جولای به پایان می‌رسد. طبق جدول زمان‌بندی این جشنواره فیلم سینمایی «آبجی» در دو نوبت روی پرده می‌رود.

نخستین نمایش این فیلم سینمایی امروز 27 تیرماه خواهد بود و در تاریخ یک مرداد ماه این فیلم در دومین نوبت روی پرده می‌رود.

فیلم سینمایی «آبجی»، به تهیه‌کنندگی محمدحسین قاسمی ساخته شده و نخستین تجربه کارگردانی اشرفی‌زاده به شمار می‌رود. در این فیلم سینمایی بازیگرانی چون گلاب آدینه، پانته‌آ پناهی‌ها، حمید آذرنگ، معصومه قاسمی‌پور، شیرین یزدان‌بخش، بابک حمیدیان و.. بازی کرده‌اند. علیرضا شاهرخی پخش بین‌الملل فیلم «آبجی» را به عهده دارد.

انتهای پیام/

نمایش فیلم آبجی با بازی گلاب آدینه در جشنواره دوربان آفریقای جنوبی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««آبجی» در جشنواره فیلم «دوربان» آفریقای جنوبی نمایش داده می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..