تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چون برای پیروزی روحانی تلاش کرده‌‌ام، باید در انتصابات حوزه انتخابیه‌‌‌‌ام با من مشورت شود

ساعت: 10:37 منتشر شده در مورخ: 1396/04/27 شناسه خبر: 1151820

نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: در ایام انتخابات از روحانی حمایت کرده و تلاش خود را برای پیروزی او به کار بستم، حال انتظار دارم در انتصابات حوزه‌‌ انتخابیه‌‌ام با بنده مشورت کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد وحدتی هلان در گفت‌‌وگو با آناج با بیان اینکه اکثر گروه‌‌های سیاسی در پیروزی روحانی نقش داشتند، ابراز داشت: بنده یک نماینده مستقل هستم و در انتخابات ریاست جمهوری نیز به روحانی رأی دادم.

وی افزود: نمی‌‌‌توان نقش مهم اصلاح طلبان را در پیروزی حسن روحانی نادیده گرفت، اما اینکه آنها بخواهند تمامی این پیروزی را به نفع خود و برای خویش مصادره کنند کار درستی نیست.

نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سهم خواهی اصلاح طلبان از دولت دوازدهم گفت: بالاخره کسانی که برای پیروزی در انتخابات به حسن روحانی کمک کرده‌‌‌اند انتظاراتی دارند که به حق است، شاید اگر طیف‌‌‌های مختلف کمک نمی‌‌کردند روحانی در انتخابات پیروز نمی‌‌شد، لذا باید با آنها مشورت کند و حرف‌‌ها و خواسته‌‌های آنان را نیز مد نظر داشته باشد.

وی اذعان داشت: به‌‌طور مثال بنده با تمام وجود برای پیروزی روحانی تلاش کردم و انتظار دارم تا در مورد انتصابات حوزه انتخابیه‌‌‌ام با من مشورت شود، البته این خواسته همه گروه‌‌‌ها و طیف‌‌هایی ست که به روحانی کمک کرده‌‌‌اند، اما اگر این موضوع اتفاق نیفتد وی در آینده نباید انتظار حمایت و کمک از کسی داشته باشد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در پایان تاکید کرد: به‌‌کار بردن واژه تسلیم روحانی در برابر اصلاح طلبان درست نیست زیرا تصمیم گیری نهائی با رئیس جمهور است و حتی می‌‌‌‌تواند از طیف‌‌های مختلفی که وی را در پیروزی انتخابات همراهی کرده و کمک کرده‌‌اند نظری نخواهد و خود تصمیم گیری کند.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چون برای پیروزی روحانی تلاش کرده‌‌ام، باید در انتصابات حوزه انتخابیه‌‌‌‌ام با من مشورت شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..