تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




علی اکبر ولایتی و پروفسور اورتایلی سخنرانان روز ملی اردبیل خواهند بود

ساعت: 12:24 منتشر شده در مورخ: 1396/04/27 شناسه خبر: 1151981

4 مرداد ماه همایش ملی و بین المللی روز اردبیل؛

همایش ملی و بین المللی روز گرامیداشت اردبیل با حضور مهمانان خارجی و داخلی و با سخنرانی پروفسور اورتایلی و علی اکبر ولایتی برگزار خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آذرسلام،همایش ملی و بین المللی روز اردبیل 4 مرداد ماه با حضور مهمانان و چهره های مطرح فرهنگی، تاریخ سیاسی و هنری ایران و کشورهای همجوار برگزار خواهد شد.

توحید دلاورقوام دبیر برگزاری همایش ملی روز اردبیل با تشریح برنامه های رسمی و ملی در این همایش از دعوت و سخنرانی چهره های مطرح تاریخی و ملی همچون پروفسور اورتایلی و دکتر علی اکبر ولایتی خبر داد و افزود: این دو چهره به عنوان چهره های سرشناس تاریخ سیاسی و هنر در روز اردبیل سخنرانی خواهند داشت.

سخنران افتتاح روز ملی اردبیل دکتر علی اکبر ولایتی مشاور امور بین‌الملل مقام معظم رهبری است که ساعت 10 صبح چهارشنبه برگزار می شود.

برنامه اصلی 4 مرداد و روز اردبیل با سخنرانی پروفسور اورتایلی در سالن فدک، ساعت 18 برگزار خواهد شد همچنین این مراسم احتمالا با سخنرانی دکترولایتی همراه خواهد بود.

گفتنی است در این مراسم استانداران استان های همجوار بویژه استانداران اصفهان و قزوین حضور خواهند یافت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «علی اکبر ولایتی و پروفسور اورتایلی سخنرانان روز ملی اردبیل خواهند بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..