تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تنها جایگاه CNG شهرلاهرود بسته شد

ساعت: 12:11 منتشر شده در مورخ: 1396/04/27 شناسه خبر: 1151787

در روزهایی که اوج زمان حضور مسافران در لاهرود است تنها جایگاه CNG این شهر بسته شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرمشکین، شهرلاهرود که در مسیر توسعه  گردشگری قرار گرفته و سلانه میزبان مسافران زیادی جهت صعود به قله سبلان و استفاده از آبگرم‌های قوتورسویی و شابیل و ... می‌باشد این روزها مورد بی‌مهری مسئولین شهرستان قرار گرفته است به طوری که ماه گذشته تنها پمپ بنزین منطقه لاهرود و امروز هم تنها جایگاه CNG شهر تعطیل شد.

هرچند بسته شدن جایگاه CNG از باب عدم پرداخت بدهی ها توسط جایگاه دار بوده است اما انتظار می رفت در روزهایی که اوج زمان حضور مسافران در لاهرود هست تدابیر مناسبی اندیشیده می شد.

حال امیدواریم باعنایت مسئولین ارشد شهرستانی هرچه سریع تر این مشکل برطرف شود.

 

انتهای پیام/غ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تنها جایگاه CNG شهرلاهرود بسته شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..