تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مجلس در ماجرای کاسپین از حق مردم دفاع می‌کند/ تخصیص بودجه 15 میلیارد ریالی برای اشتغال روستا‌ها

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، ولی‌الله نانواکناری در گفت‌وگو با  بلاغ، اظهار کرد: در هفته‌های گذشته پرچم سلامت و شنا در سواحل بابلسر برپا شد که بحث نخست در این زمینه شناسایی آب و منطقه مناسب برای شنا بوده است.


وی به دو سال کار کار‌شناسی ساحلی برای تأیید مناسب بودن آب و ساحل منطقه اشاره کرد و افزود: سواحل بابلسر و فریدونکنار از بهترین سواحل استان به‌ویژه دریای خزر بوده و می‌تواند برای شنا مناسب باشد.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه‌ای که در استانداری با حضور استاندار، معاون عمرانی و رئیس سازمان محیط زیست در راستای حفظ محیط زیست و شناسایی شناگاه‌ها برگزار شد، تصریح کرد: دو شرکت در راستای رفع مشکل زباله در استان مازندران ورود پیدا کردند که یکی از این شرکت‌ها به نام بی‌تی‌آر بوده که این شرکت برای کار در بابلسر و فریدونکنار مطرح شده که شرکتی بومی است و در راستای حل مشکلات زیست محیطی استان مازندران قدم برداشته که به جز این شرکت، یک شرکت از کشور سوئد نیز در همین زمینه مطرح است.

*طرح حفاظت و امنیت مجلس جلوگیری حوادث تروریستی است

این مسؤول گفت: طرح‌هایی داریم که در راستای حفاظت و امنیت مجلس شورای اسلامی سبب جلوگیری حوادث ناگوار بعدی شود.

نانواکناری با اشاره به حادثه تروریستی اخیر، اظهار کرد: پس از حادثه تروریستی در مجلس شورای اسلامی، در چندین جلسه با مسؤولان امنیتی پیرامون این موضوع در راستای حفظ این امنیت تلاش کردیم.

وی افزود: در جلسه کمیسیون تدوین امنیتی معایب و محاسن کار بررسی شده و طرح‌های مناسبی برای حفاظت و امنیت مجلس در دستور کار نیروی انتظامی و ارگان‌های امنیتی قرار می‌گیرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به قرار گرفتن طرح‌هایی برای حفاظت و امنیت در دستور کار نیروهای امنیتی، گفت: طرح‌هایی در راستای حفاظت و امنیت مجلس سبب می‌شود تا این حوادث ناگوار دیگر در کشور رخ ندهد.

*تخصیص بودجه 15 میلیارد ریالی برای اشتغال روستا‌ها

این مسؤول گفت: بودجه یک میلیارد و 500 میلیون تومانی برای ایجاد اشتغال در روستا‌ها تخصیص پیدا کرده است.

نانواکناری با اشاره به بازپرداخت تسهیلات و ایجاد اشتغال پایدار، اظهار کرد: مشکل بیکاری از جمله مشکلاتی است که همه مسؤولان کشوری از جمله مقام معظم رهبری نگران این موضوع هستند.

وی با اشاره به مشکل بیکاری، افزود: کوچ روستاییان به شهر یکی دیگر از مسائل نگران‌کننده‌ای است که انتظار می‌رود مسؤولان شهری این موضوع را پیگیری کنند.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تخصیص بودجه‌ای برای ایجاد اشتغال، تصریح کرد: تخصیص بودجه یک‌میلیارد و 500 میلیون تومانی برای اشتغال روستا‌ها یک کار بسیار خوب و مهمی بوده که در دستور کار دولت قرار گرفته است.

این مسؤول با اشاره به بحث اشتغال در روستاهای مازندران، گفت: بحث ایجاد اشتغال در روستا‌ها یکسان است و هر روستایی که استعداد جذب این موضوع را داشته بحث اشتغال در آن روستا را حل می‌کنیم.

* با تقلب در آثار علمی و فرهنگی برخورد شود

نانواکناری اظهار کرد: نگاه همه مردم از جمله مسؤولان این است که حق کسی در بحث فرهنگی ضایع نشود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به بحث فرهنگی و بحث مالکیت‌های خصوصی، افزود: در بحث فرهنگی باید به مالکیت افراد با اشاره به قانون احترام بگذاریم.

وی با تأکید بر اینکه باید به مالکیت هر اثر و قانون احترام بگذاریم، گفت: موضوع بحث فرهنگی و مالکیت خصوصی مورد احترام مجلس قرار گرفته و به عنوان یک قانون وجود داشته و اگر نواقصی در این بحث وجود داشته باشد مسؤولان آن را پیگیری می‌کنند.

* مجلس در ماجرای کاسپین از حق مردم دفاع جانانه می‌کند

نماینده مردم بابلسر فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش نمایندگان مجلس در جهت حفظ حقوق مردم در راستای مشکلات مؤسسات مالی اعتباری مورد قبول است.

این مسؤول با اشاره به مشکلات پیش آمده برای کاسپین و مؤسسات اعتباری، اظهار کرد: پس از حادثه کاسپین، نمایندگان و مسؤولان به این مشکلات که حق مردم بوده، توجه ویژه دارند.

نانواکناری با اشاره به حق و سرمایه مردم، افزود: پیگیری نمایندگان مجلس پیرامون این موضوع مسئله خوبی بوده و در جهت بازپرداخت به صاحب حساب پرداخت شده است.

وی گفت: در راستای مشکلات مؤسسات مالی و اعتباری برخی از نمایندگان در مجلس اعتراض کرده و همه تلاش خود را در جهت حفظ حقوق مردم انجام می‌دهند.

*مرخصی نمایندگان در جلسات مجلس مشکل قانونی ندارد

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی گفت: حدنصاب تشکیل جلسات در مجلس مشخص شده و هر نماینده با توجه به حقوق خود می‌تواند از مرخصی خود استفاده کند.

این مسؤول با اشاره به حدنصاب تشکیل جلسات در مجلس، افزود: نمایندگان برای پیگیری کار مطالبات و درخواست‌های مردم در حوزه انتخابیه یا پیگیری ادارات و وزارتخانه‌ها می‌توانند از مرخصی و حقوق خود در مجلس بهره‌مند شوند.

نانواکناری با اشاره به صندلی‌های خالی نمایندگان در برخی جلسات، گفت: حقوق و مرخصی نمایندگان در جلسات مجلس مشکل قانونی نداشته و در برگزاری جلسات اختلال ایجاد نمی‌کند.

*بحث اعتیاد و مواد مخدر یک خودکشی تدریجی است

وی اظهار کرد: بحث اعتیاد و مواد مخدر یک خودکشی تدریجی است که امیدوارم بتوانیم این مشکل اجتماعی را برطرف کنیم.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر خطرناک بودن این معضل اجتماعی، افزود: در راستای بحث اعتیاد و مواد مخدر جلسات متعددی داشته و قوانین بسیار مهم و خوبی در رفع این زمینه ارائه شده است.

این مسؤول تصریح کرد: سطح اعتیاد در جامعه رشد آنچنانی نداشته و هیأت دولت و مسؤولان در رفع این معضل اجتماعی مسؤول هستند تا جامعه پاک را داشته باشیم.

نانواکناری با اشاره به ایجاد طرح‌هایی برای کاهش اعتیاد و موادمخدر، گفت: تشویق روستای معرفی شده به عنوان روستای پاک در سطح جامعه از جمله کارهایی است که می‌تواند سبب کاهش اعتیاد در جامعه شود.

* لایروبی بیش از 70 کیلومتر از انهار بابلسر و فریدونکنار

وی اظهار کرد: مدت یکسالی که در مجلس ورود پیدا کردیم کارهایی از جمله لایروبی بیش از 70 کیلومتر انجام داده که بی‌سابقه بوده است.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بحث بازسازی جاده‌های اجاکسر، افزود: یکی از مشکلات اساسی شهرستان فریدونکنار، بحث مالکیت زمین فوتبال شهید کریمی بوده که با پیگیری این مشکل حل شده است.

این مسؤول با اشاره به ارتقای کلینیک و درمانگاه و استقرار آمبولانس در این مکان، تصریح کرد: یک معضل اجتماعی در شهر بابلسر، مالکیت میدان معلم بوده که طی یک جلسه مالکیت این میدان به شهرداری بابلسر واگذار شده است.

نانواکناری با اشاره به اینکه کمربندی فریدونکنار نیز جزئی از مطالبات و مشکلات شهرستان بوده، گفت: موضوعاتی که امسال در دستور کار شهرستان بوده، حل مشکلات مردم منطقه بابلسر و فریدونکنار بوده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مجلس در ماجرای کاسپین از حق مردم دفاع می‌کند/ تخصیص بودجه 15 میلیارد ریالی برای اشتغال روستا‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..