تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ساماندهی دست‎فروشان حریم جاده‎های غرب گلستان

ساعت: 12:47 منتشر شده در مورخ: 1396/04/27 شناسه خبر: 1151844

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردکوی و بندرگز:

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردکوی و بندرگز گفت: دست‎فروشی در حریم جاده‎ها ممنوع بوده و با متخلفان برخورد قانونی می‎شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رادکانا؛ احمد کوثری صبح امروز در طرح ساماندهی دست فروشان در حریم جاده‎های غرب استان اظهار داشت: باتوجه به خطراتی که در راهها اتفاق افتاده و مقررات مربوط به جمع آوری دستفروشان در حریم جاده ای، مأموران راهداری موظف هستند در رابطه با این موضوع، با افراد متخلف برخورد نمایند.

وی تاکید کرد: برخی از کشاورزان شهرستانهای غرب گلستان در حریم جاده ها اقدام به فروش محصولات خود می کنند که خطرات فراوانی برای خود و دیگران ایجاد می‎کنند.

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای کردکوی و بندرگز با بیان اینکه رسالت قانونی راهداری حفاظت از حریم قانونی راه‎ها و حفظ از جان مردم است، اظهار داشت: متاسفانه در شهرستانهای “کرکوی و بندرگز” شاهد تجمیع وسایل نقلیه در حریم راه‎ها برای خرید و فروش محصولات هستیم که بسیار خطرآفرین است.

کوثری از مردم خواست که حتما کسب و کار خود را قانونی کنند و همان مکان‎های را که دستگاه‎های قانون‎گذار برای آنها در نظر گرفته‎اند، برای خود انتخاب کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ساماندهی دست‎فروشان حریم جاده‎های غرب گلستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..