تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پخت 400 کیلو مربا توسط بانوان آشخانه برای جبهه مقاومت

ساعت: 12:30 منتشر شده در مورخ: 1396/04/27 شناسه خبر: 1151145

فرمانده حوزه نرجس خاتون (س) مانه و سملقان از پخت 400 کیلویی مربا توسط بانوان شهرستان برای جبهه مقاومت خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از  راه ساجده، اعظم السادات فخر نبی، فرمانده حوزه نرجس خاتون (س) مانه و سملقان در گفتگو به خبرنگار ما اظهار کرد: راهی که حضرت امام (ره) طراحی کردند برای پشتیبانی از انقلاب اسلامی کماکان ادامه دارد و اهداف بزرگی را حضرت امام (ره)  برای انقلاب اسلامی تعریف کردند که متضاد با منافع استکبار جهانی است.

وی ادامه داد: ما در راستای حفظ آرمانهایمان هزینه های بالایی را پرداخت کردیم و مردم ما دو وظیفه دارند یکی آنکه با اموالشان در این جهاد شرکت کنند و دیگری با جان و انفوس وارد این دفاع همه جانبه شوند.

فخر نبی خاطر نشان کرد: در دوران دفاع مقدس که امکانات جهت حضور همه مردم در جبهه ها فراهم نشد، بیشتر مردم در پشتیبانی های دفاع مقدس شرکت داشتند .

وی افزود: در این راستا شاید برای خیلی ها زمینه حضور در جبهه مقاومت فراهم نشود و ما داریم این ظرفیت را فراهم می کنیم که مردم با کمک های مالی آن وظیفه و رسالت خودشان را در جبهه مقاومت انجام دهند.

فخر نبی بیان کرد: برای قدم گذاشتن در این نیت خیر 50 زن، 20 باغدار و تعداد زیادی هم برای خرید ملزومات تهیه مربا اقدام کردند.

وی ادامه داد: به همت خیرین و زنان فعال 400 کیلو مربا از میوه های هویچ و آلبالو و هلو در مسجد صاحب الزمان آشخانه  مسجد پنج تن آشخانه و وروستای شیرآباد تهیه شد و برای جلوگیری از فاسد شدن زودتر از سایر امکانات به جبهه مقاومت ارسال شد.

فخر نبی عنوان داشت: به غیر از تهیه مربا، مواد غذایی خشک از جمله ماکارونی، سویا و وسایلی از جمله قرآن بدون ترجمه، مهر و سجاده و تسبیح برای ارسال جمع آوری شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پخت 400 کیلو مربا توسط بانوان آشخانه برای جبهه مقاومت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..