تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمله با چاقو به یک روحانی درنیشابور

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛  بر اساس اعلام پلیس 110 شهرستان نیشابور احمد نصرآبادی ساعت 17 و 22 دقیقه شب گذشته در پی حمله سرنشینان یک دستگاه خودرو  پراید، مورد ضرب‌و‌ جرح قرار گرفت و با چاقو زخمی شد.

حال عمومی این روحانی روستا معتمدیه شهرستان فیروزه مناسب گزارش شده اما روابط عمومی اورژانس شهرستان نیشابور در مورد جزئیات این حادثه اعلام نظر نکرده است.

یک منبع آگاه نیز اظهار داشت: صبح امروز گزارش حادثه به رسانه‌ها اعلام خواهد شد، اما یقینا روحانی مورد نظر با لباس مقدس روحانیت نبوده است وگرنه گزارش همان لحظه به فرماندهی انتظامی شهرستان اعلام می‌کرد.

وی تاکید کرد: این حادثه در شرایطی روی داده که این روحانی برای خرید به یک رستوران مراجعه کرده بود.

منبع: فارس

انتهای پیام/س

زخمی شدن روحانی بوسیله اراذل و اوباش  



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمله با چاقو به یک روحانی درنیشابور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..