تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سلامت روان؛ نخستین گام برای سلامت پزشکی جامعه است

سلامت روان؛ نخستین گام برای سلامت پزشکی جامعه استغلامعلی عکاشه عضو هیات علمی انجمن ارتوپدی ایران در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: برنامه سلامت جامعه باید در دستور کار قرار بگیرد؛ به همین دلیل باید از هر جهت به پزشکان اهمیت های لازم داده شود و مورد حمایت و پشتیبانی قرار بگیرند تا برای سلامت روحی جامعه گام های محکم تری بردارند.

وی ادامه داد: در جامعه به همان اندازه که آسیب های جسمی وجود دارد، آسیب های روانی- روحی نیز به وفور دیده می شود که نیازمند به مشاوره های روانی و روش های کنترل روانی است، زیرا ما با این روش ها می توانیم میزان خشونت در جامعه را کاهش و تحت کنترل قرار دهیم.

عکاشه بیان کرد: خشونت خفته از جمله بیماری هایی است که ممکن است در افراد دیده شود که ناشی از آزار، اغتشاش های ذهنی افراد در جامعه است و باید مورد پالایش قرار بگیرد به همین دلیل ما نیاز به روان درمانی قوی در سازمان داریم.

وی در پایان گفت: متاسفانه کم لطفی های مردم و عدم پشتیبانی از سوی دولت در حوزه سلامت روان باعث شده سلامت روان جامعه با خطر مواجه باشد به همین دلیل ما باید پالایش روانی جامعه را تحت نظر انجمن روان شناسان و روان پزشکان، انجمن های وابسته به آن ها و مراکز تحقیق انجام دهیم و سعی کنیم شعار (پیشگیری بهتر از درمان) را در این حوزه به کار ببریم.

انتهای پیام /

راهکارهایی جدی برای کاهش آسیب های روانی در کشور



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سلامت روان؛ نخستین گام برای سلامت پزشکی جامعه است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..