تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استقبال بیش از 160 هزار خانواده فرهنگی از مراکز اسکان تابستانی

استقبال بیش از ۱۶۰ هزار خانواده فرهنگی از مراکز اسکان تابستانیاکبر حاجیلو معاون مدیرکل توسعه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در گفت وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص وضعیت اسکان فرهنگیان در پایگاه‌های تابستانی عنوان کرد: تعداد مدارس پذیرای مسافران در تابستان نسبت به عید نوروز به دلیل وضعیت روز‌های تعطیلی کمتر شده است، اما استقبال در این دوره هم قابل قبول است.

وی ادامه داد: تا ۲۴ تیرماه ۱۶۱ هزار و ۷۵۷ خانوار در قالب یک میلیون ۴۴۷ هزار و ۹۷ نفر روز به مراکز اسکان فرهنگیان در پایگاه های تابستانی سراسر کشور مراجعه کرده اند.

معاون مدیرکل توسعه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: در مراکز اسکان تابستانی فقط خانواده‌های فرهنگیان امکان حضور دارند و پذیرش از سایر گروه‌ها مگر درشرایط اضطرار انجام نمی‌شود.

حاجیلو با اشاره به اینکه مانند هر سال از ۲۵ خردادماه آغاز و تا ۱۵ شهریورماه ادامه می‌یابد و به جز استان‌های گرمسیر کشور مانند بوشهر، هرمزگان و خوزستان سایر پایگاه‌ها با استقبال خوبی روبه رو شدند و خراسان رضوی، مازندران، گیلان، اردبیل جز پر استقبال‌ترین مراکز اسکان فرهنگیان در پایگاه‌های تابستانی هستند.

وی با بیان اینکه پوشش بیمه‌ای برای تمامی مسافران در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: در برنامه‌ها کیفیت بخشی را جز اولویت کار قرار دادیم تا در حد امکانات موجود پذیرای فرهنگیان در سفر‌های تابستانی باشیم.

انتهای پیام/

ارائه خدمات برابر درمانی-رفاهی به بازنشستگان و شاغلان فرهنگی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استقبال بیش از 160 هزار خانواده فرهنگی از مراکز اسکان تابستانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..