تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زمان انتشار فراخوان جشنواره ادبی خاتم مشخص نیست

رئیس جشنواره خاتم در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

جشنواره خاتم علی‌اکبر اشعری رئیس جشنواره خاتم، در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: هنوز فراخوان جشنواره خاتم منتشر نشده است. قرار است هفته آینده جلسه هیئت علمی این جشنواره ادبی برگزار و در آن درباره زمان انتشار فراخوان جشنواره ادبی خاتم تصمیم‌گیری شود. پیش از این قرار بود زمان انتشار فراخوان این جایزه ادبی میلاد حضرت رسول ( ص ) باشد و اختتامیه آن در روز مبعث برگزار شود.

وی افزود: به دلیل آنکه فاصله زمانی میان میلاد پیامبر اکرم (ص) با مبعث فاصله طولانی نبود، تصمیم گرفتیم فراخوان جشنواره خاتم را زودتر منتشر کنیم. هم اکنون زمان انتشار این فراخوان مشخص نیست و در هفته آینده زمان آن مشخص خواهد شد. جشنواره خاتم در سال جاری مانند سال گذشته برگزار می شود.

رئیس جشنواره خاتم با اشاره به جشنواره امسال اظهار داشت: جشنواره خاتم امسال هم مانند سال های گذشته همان گستره فارسی زبانان را در بر می‌گیرد و آثار آن همان داستان کوتاه درباره پیامبر اکرم (ص) است. برگزاری این جشنواره ادبی در سال جاری با سال های گذشته تفاوتی ندارد.

انتهای پیام/

برنامه نامعلوم جشنواره ادبی خاتم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زمان انتشار فراخوان جشنواره ادبی خاتم مشخص نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..