تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زنده شدن مرد جوان پس ازمرگ

سلامت نیوز:مرد جوان که بر اثر برق گرفتگی در شهرستان ملکان دچار ایست قلبی شده و فاقد علائم حیاتی بود با تلاش امدادگران اورژانس به زندگی بازگشت.

به گزارش سلامت نیوز، ایران نوشت: مسئول روابط عمومی اورژانس استان آذربایجان شرقی درباره این حادثه گفت: کارشناسان اورژانس با اطلاع ازموضوع بلافاصله راهی محل مورد نظرشدند. آنها پس از رسیدن به محل واقعه با مرد جوانی روبه‌رو شدند که فاقد علائم حیاتی بود.

به همین خاطربلافاصله اقدامات ویژه درمانی پیش بیمارستانی و احیای قلبی ریوی پیشرفته را شروع کردند؛ خوشبختانه اقدامات تخصصی اورژانس منجر به بازگشت علائم حیاتی کارگر نگون بخت شد و پس از تثبیت علائم همودینامیک، فرد نجات یافته برای درمان تکمیلی به مرکز درمانی تخصصی در تبریز اعزام شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زنده شدن مرد جوان پس ازمرگ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..