تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اهدای جایزه ملی سرامدان اقتصاد ایران به بیمه‌کوثر

جایزه ملی سرامدان اقتصاد ایران و نخبگان اقتصادی در صنعت بیمه به مجید مشعلچی فیروزآبادی اهدا شد.

به گزارش شمانیوز: در شانزدهمین اجلاس سرامدان اقتصادی ایران شرکت بیمه‌کوثر تنها شرکت بیمه‌ای کشور بود که علاوه بر دریافت جایزه فوق، برگزیده دریافت نشان زرین برترین نواوری، توانگری، رضایت‌مندی بیمه‌گذاران و نیز استاندارد و جایزه بین‌المللی آرامش و امنیت‌خاطر بیمه‌گذاران ازسوی کشور آلمان شد.

براساس این گزارش؛ دبیرخانه توسعه صنایع ملی ایران، شرکت بیمه‌کوثر را باتوجه‌به دستاوردها و سوابق موفق در توسعه ارایه خدمات مطلوب و ایجاد اشتغال پایدار به‌عنوان یکی از شرکت‌های برتر معرفی کرد.

گفتنی است؛ مراسم اهدای جایزه ملی سرامدان اقتصادی ایران و نخبگان اقتصادی به برترین مدیران صنعت بیمه، بانکداری، سرمایه‌گذاری، لیزینگ، بورس و دیگر صنایع تولیدی و خدماتی برای نخستین‌بار و باحضور نمایندگان و مقام‌های نهاد ریاست جمهوری، وزارت‌های تعاون، کار و رفاه اجتماعی، صنعت، معدن و تجارت و امور اقتصادی و دارایی در مرکز همایش‌های بین‌المللی سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

منبع: روابط عمومی یبمه کوثر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اهدای جایزه ملی سرامدان اقتصاد ایران به بیمه‌کوثر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..