تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فتوایی کوتاه از مرجع دینی زمینه‌ساز شکست داعش در عراق + فیلم

فتوایی کوتاه از مرجع دینی زمینه ساز شکست داعش در عراق+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نقش مراجع و علمای دینی برای دعوت مردم در حفظ اسلام و کیان کشورهای اسلامی انکارناپذیر است، نمونه بارز آن نقش مراجع برای آگاه سازی مردم و مقابله با ستم و در نتیجه پیروزی انقلاب اسلامی است که الگویی ناب برای دیگر کشورهای آزادی‌خواه به شمار می رود.

این نقش مهم در میان مسلمانان همیشه مورد احترام و در بزنگاه‌ها برای مردم نجات بخش بوده است، یکی از نمونه‌های بارز و نزدیک تاثیر فتوای مراجع بر مردم در وضعیت فعلی عراق و مقابله با داعش دیده می شود.

پس از اینکه بخش های مهمی از عراق به اشغال داعش درآمد، آیت الله سیستانی مرجع عالیقدر جهان تشیع جهاد را واجب اعلام کرده و گفته بود هرکسی در جنگ با داعش کشته شود شهید است.

این جملات کوتاه ده ها هزار نفر را بسیج کرد تا در مقابله با داعش اعلام آمادگی کرده و گروه‌های مردمی را برای دفاع از خاک عراق تشکیل دهند.

پس از پیروزی‌های حاصل شده در عراق به خصوص بازپس گیری شهر مهم موصل، آیت الله سیستانی بار دیگر در میانه جنگ فتوا داد گرچه پیروزی‎ها آغاز شده اما ماندن در جبهه ها تا پیروزی کامل واجب است.

با فتوای این مرجع دینی امروز سرنوشت عراق به گونه‌ای دیگر رقم خورده است.

سردار سلیمانی نیز در خصوص نقش آیت الله سیستانی در پیروزی های عراق گفته است : این پیروزی برخاسته از حکمت و تقوای یک مرد برجسته در یک خانه محقر است و آن شخصیت بزرگ، عظیم و عالِم اسلامی، حکیم آیت الله سیستانی است.

فیلمی را در ادامه خواهید دید که مردم عراق در آن از نقش آیت الله سیستانی در پیروزی‌های این کشور می گویند.

انتهای پیام/

فتوای آیت الله سیستانی برای مقابله با داعش



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فتوایی کوتاه از مرجع دینی زمینه‌ساز شکست داعش در عراق + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..