تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پازل شبکه ملی اطلاعات با بخش خصوصی تکمیل می‌شود

پازل شبکه ملی اطلاعات با بخش خصوصی تکمیل می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات صبح امروز در راستای افتتاح پروژه‌های شبکه ملی اطلاعات تعدادی از پروژه‌های شرکت شاتل را افتتاح کرد، وی در این مراسم با بیان اینکه اهمیت نیاز مردم به ارائه خدمات و توسعه زیرساخت‌ها در حوزه ارتباطات موجب ایجاد شرایط رقابتی بین شرکت‌ها می‌شود.

وی ادامه دادا: خوشخبتانه امروز دیگر شرکتهای خصوصی در مقابل دولت قرار ندارند و و همکار و همراه دولت به شمار می‌روند و همراهی بخش خصوصی با دولت باید بین مسئولان و مدیران فراگیر شود.

واعظی با تاکید بر اینکه تصدی‌گری در دولت باید به صفر برسد، اظهار داشت: خوشبختانه امروز شاهد رشد شرکت‌های بخش خصوصی و ارائه خدمات آنها به مردم هستیم و این رقابت بین شرکت‌های خصوصی برای خدمت‌رسانی به مردم بسیار خوب است.

وزیر ارتباطات همچنین به مقابله وزارت ارتباطات با محدودیت‌ها اشاره کرد و گفت: هدف و اعتقاد ما خدمت به مردم است، عده‌ای می‌خواهند فعالیت‌ها به حاشیه کشانده شود اما ما به جدل‌ها بی توجه هستیم

وی سیاست وزارت ارتباطات را فراهم کردن ارائه خدمات با سرعت بالا و کاهش تعرفه خواند و تصریح کرد: خوشبختانه پازل شبکه ملی اطلاعات با حضور شرکت‌های خصوصی در حال گسترش است، رسیدن به اهداف شبکه ملی نیازمند همراهی، عزم و کار گروهی متشکل از اقلیت‌های دولتی و اکثریت بخش خصوصی است.

انتهای پیام/

تصدی‌گری دولت باید به صفر برسد

در حال تکمیل/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پازل شبکه ملی اطلاعات با بخش خصوصی تکمیل می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..