تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شاهد هنرنمایی گروه موسیقی «پرنیا» باشید

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،دفتر هنرسرای خورشید، وابسته به سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان در نظر دارد کنسرت «همنشین» را با اجرای گروه موسیقی «پرنیا» در این مجموعه برگزار کند.

در این کنسرت، رسا هارونی به عنوان خواننده حضور دارد و نوازندگانی چون جاوید ابراهیم پور، ساز نی، محسن یوسفی، عود، عباس توکلی و مجید آتش طینت کمانچه، بهنام زمانیان، تار، محمدرضا نامدار پور سازهای کوبه ای، سینا فرزادی پور، تنبک، مهران شیران، سنتور و داوود شفیعی، کمانچه آلتو را می نوازند.

گفتنی است، مجید آتش طینت به عنون آهنگساز، سرپرست و نوازنده در این کنسرت حضور دارد.

علاقمندان برای شرکت در کنسرت همنشین گروه پرنیا می توانند با تهیه بلیت از سایت نوای مهر، روز جمعه ۳۰ تیر ماه در دو سانس ۱۹ و ۲۱ به هنرسرای خورشید واقع در خیابان کاوه، پل شهید چمران، جنب شهرداری منطقه ۷ مراجعه کنند.

 

انتهای پیام/م

برگزاری کنسرت همنشین در اصفهان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شاهد هنرنمایی گروه موسیقی «پرنیا» باشید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..