تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مراجعه هزار مصدوم به مراکز پزشکی قانونی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ بابک سلحشورمدیر کل پزشکی قانونی استان گفت: از این تعداد 771 نفر مرد و 333 نفر زن بودند.

وی با بیان این که فروردین ماه با تعداد 392 نفر بیشترین مصدوم را در این بازه زمانی داشت،افزود: ماه‌های خرداد با 377 نفر و اردیبهشت با 335 نفر در رتبه‌های بعد قرار دارند.

سلحشور تصریح کرد:این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته تفاوت چندانی نداشته و در سه ماهه ابتدایی سال گذشته هزار و 105 نفر مصدوم تصادفات معاینه شده‌اند.

وی اظهار کرد: امسال 25 نفر در فروردین و 30 نفر در اردیبهشت در تصادفات جان خود را از دست دادند که 36 نفر از این تعداد مرد و 19 نفر زن بودند.

وی گفت: 35 نفر در مسیرهای برون‌شهری، 14 نفر در مسیرهای درون شهری و شش نفر در جاده های خاکی و روستایی جان باخته‌اند.

سلحشور در خصوص افزایش سفر در تابستان از یک سو و قرار گرفتن استان در مسیر سفر زائرین مشهد مقدس و شهرهای شمالی کشور از سوی دیگر باعث می‌شود تا هر ساله شاهد افزایش این آمار در فصل تابستان باشیم.

انتهای پیام/آ

جان باختن 55 نفر در ماه های فروردین و اردیبهشت در اثر تصادف



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مراجعه هزار مصدوم به مراکز پزشکی قانونی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..