تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ظرفیت زمین صنعتی در شهرک سلیمی پر شده است/طرح توسعه 485 هکتاری شهرک صنعتی شهید سلیمی به پایان رسید

ساعت: 09:08 منتشر شده در مورخ: 1396/04/27 شناسه خبر: 1151594

مدیرعامل شرکت شهرک‌‌‌های صنعتی آذربایجان‌‌‌شرقی؛

نیرومند با بیان اینکه ظرفیت زمین صنعتی در شهرک سلیمی پر شده است، گفت: عملیات آماده سازی طرح توسعه 485 هکتاری شهرک صنعتی شهید سلیمی به پایان رسیده و کار واگذاری زمین نیز از شهریور امسال همزمان با هفته دولت آغاز می‌‌‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج،سیدمرتضی نیرومند اسکویی با بیان اینکه آذربایجان شرقی دارای 54 شهرک و ناحیه صنعتی است، اظهار داشت: یکی از بزرگترین شهرک‌‌‌‌های صنعتی در شمال‌غرب کشور شهرک صنعتی شهیدسلیمی می‌باشد که از شهرک‌های تقاضا محور استان محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه به دلیل پر شدن ظرفیت زمین صنعتی در شهرک سلیمی، فاز توسعه آن سال گذشته کلید خورده است، تصریح کرد: راه دسترسی و خیابان سازی این شهرک در دست اجرا بوده و اقدام لازم جهت تامین زیرساخت‌‌‌‌ها از قبیل آب، برق، گاز آغاز و تا زمان واگذاری زمین صنعتی در این شهرک تامین خواهد شد.

وی ادامه داد:‌ در مرحله توسعه شهرک صنعتی شهید سلیمی کلیه زون‌‌‌های صنعتی هفت گانه وجود داشته و امکان واگذاری برای همه بخش های صنعتی با رعایت الزامات زیست محیطی وجود دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی اعلام کرد: ‌شهرک فعلی شهید سلیمی از طریق پل غیر همسطح بر روی خط آهن به فاز توسعه متصل و امکان دسترسی به آن میسر می شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ظرفیت زمین صنعتی در شهرک سلیمی پر شده است/طرح توسعه 485 هکتاری شهرک صنعتی شهید سلیمی به پایان رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..