تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برپایی نمایشگاه بدون مجوز در پارس آباد/ بازاریان با امضای طوماری خواستار توقف نمایشگاه شدند + عکس

ساعت: 09:31 منتشر شده در مورخ: 1396/04/27 شناسه خبر: 1151730

در حالی معاون توسعه تجارت خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان از عدم صدور مجوز برای دایر شدن نمایشگاه مبلمان در پارس آباد خبر می دهد که در اقدامی این نمایشگاه روز گذشته افتتاح شد!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آران مغان، در روزهای پایانی ماه تیر و در حالی که می رفت تا بازار فروش مبل و لوازم خانگی در تب گرمای تابستان کمی رونق بگیرد، توسط بخش خصوصی و تحت عنوان نمایشگاه تخصصی مبلمان و لوازم منزل در شهرستان پارس آباد روز گذشته برپا شد، اما شواهد حکایت از آن دارد که این اقدام به لحاظ قانونی خلاف بوده است.

این نمایشگاه در حالی در نزدیکی میدان باکری در سالن شهید شیرزاد دایر شده که طبق قانون مجریان برگزاری این نمایشگاه می‌بایست پس از دریافت مجوز از اداره صنعت، معدن و تجارت، نسبت به برپایی نمایشگاه مذکور در شهرستان اقدام می‌کردند، اما شنیده‌ها حکایت از آن دارد که برپایی این نمایشگاه، بدون مجوز اداره متولی صورت گرفته و حاشیه‌هایی نیز به همراه داشته است.

معاون توسعه تجارت خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در این‌باره به خبرنگار آران مغان گفت: با اینکه صورتجلسه ای از سوی فرمانداری، اداره صنعت و معدن و اصناف پارس آباد برای برپا شدن نمایشگاهی به درخواست اصغر رفیعی به این سازمان ارسال شده است، اما به دنبال همین صورتجلسه ارسالی، نامه اعتراض آمیزی هم از سوی اتحادیه و هم اصناف این شهرستان به دست ما رسیده است.

مسعود تبادلی با بیان اینکه به دنبال این اعتراض قرار شد جلسه ای در این زمینه از سوی مسوولان زیربط پارس آباد تشکیل و خروجی این جلسه به این سازمان اعلام شود، افزود: ما منتظر خروجی این جلسه هستیم که تکلیف مشخص شود به دایر شدن این نمایشگاه مجوز فعالیت صادر شود یا نشود.

وی این را هم اضافه کرد: تا پایان روز دوشنبه 26 تیر ماه هیچ مجوزی در این رابطه از ناحیه اداره و یا این سازمان برای دایر شدن نمایشگاه مبلمان تخصصی و لوازم خانگی در پارس آباد صادر نشده است.

در حالی معاون توسعه تجارت خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از عدم صدور مجوز برای دایر شدن نمایشگاه مبلمان و لوازم خانگی در پارس آباد خبر می دهد که در اقدامی این نمایشگاه روز گذشته افتتاح شد!

به دنبال افتتاح این نمایشگاه که مجوز فعالیت آن هنوز از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل که تنها مرجع صدور مجوز نمایشگاههای تخصصی مبلمان است، صادر نشده است موجی از نارضایتی بازاریان و صنف فروشندگان لوازم خانگی و مبلمان در شهرستان پارس آباد را به همراه داشته است. بطوری که اهالی این صنف در طوماری امضاء شده به امام جمعه پارس آباد که رونوشت آن به فرمانداری، تعدادی از ادارات و نهادهای نظامی و امنیتی نیز ارسال شده خواستار توقف برپایی نمایشگاه تخصصی مبلمان شدند.

از سویی شنیده ها حاکی از آن است به دنبال پیش آمدن این مسائل، اصناف پارس آباد مغان در نامه ای به دستگاههای قضایی و امنیتی این شهرستان خواستار پلمپ این نمایشگاه شده است.

سؤال اینجاست که چطور ممکن است در شهر کوچکی مانند پارس آباد این‌گونه ناهماهنگی صورت گیرد و نمایشگاهی خارج از ضوابط قانونی برگزار شود و آب از آب تکان نخورد؟!

باید توجه داشت برپایی نمایشگاه‌های غیرقانونی گاهی می‌تواند به دلیل عدم انجام تعهدات و همچنین به دلیل ارائه اجناس بی‌کیفیت، مردم عزیز را متضرر نماید و بی‌شک هیچ‌کسی در این زمینه پاسخگو نخواهد بود.

از طرفی اگر خدای‌ناکرده اتفاقی در مکان غیراستاندارد این قبیل نمایشگاه‌ها که بدون رعایت مسائل امنیتی و ایمنی برپا می‌شود، روی دهد، چه می‌شود و آیا کسی در این زمینه مسئولیتی دارد؟

///

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برپایی نمایشگاه بدون مجوز در پارس آباد/ بازاریان با امضای طوماری خواستار توقف نمایشگاه شدند + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..