تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دبیرکل جدید مجمع خیرین سلامت کشور انتخاب شد

--------------------------------------------------------------------------

تذکر: کاربر محترم! انتشار مطالب دیگر رسانهها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" یا پل ارتباطی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

Y1399698951

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامه‌های عمومی | روزنامه‌های اقتصادی | روزنامه‌های ورزشی | سایر روزنامه‌ها| هفته‌نامه و ماهنامه | نشریات استانی

دبیرکل جدید مجمع خیرین سلامت کشور پس از فوت سید رضا نیری - بنیانگذار مجمع خیرین سلامت انتخاب شد.
حسینعلی شهریاری

به گزارش سلامت بی باک، سید محمد طباطبایی - معاون مشارکت های مردمی و رسانه مجمع خیرین سلامت کشور اظهار داشت: جلسه هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت کشور با حضور همه اعضاء برگزار شد و بعد از قرائت فاتحه به ارواح مطهر مرحوم حاج سید رضا نیری - دبیرکل سابق و بنیانگذار مجمع خیرین سلامت کشور، اعضاء حاضر با اکثریت آراء دکتر حسینعلی شهریاری را به عنوان دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور انتخاب کردند.

شهریاری - عضو هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت کشور، جراح و متخصص چشم، نماینده مردم زاهدان در دوره هفتم، هشتم، نهم و دهم مجلس شورای اسلامی و در حال حاضر عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی است.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دبیرکل جدید مجمع خیرین سلامت کشور انتخاب شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..