تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واعظی: طرح رجیستری مزاحمتی برای مردم ندارد

واعظی: طرح رجیستری مزاحمتی برای مردم ندارد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: اجرای طرح رجیستری مزاحمتی برای مردم ندارد و هدف برخورد با قاچاق‌چیان است.

سید محمود واعظی درباره تکلیف گوشی تلفن‌های همراهی که به صورت قاچاق وارد کشور شده اند و بعد از اجرای رجیستری چه برخوردی با این گوشی ها می‌شود گفت: شرایط کشور، یک شرایط عادی است بنابراین قانون و تصمیم‌گیری ما عطف به ما سبق نمی شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد هنگامی که تصمیم گرفتیم طرح رجیستری را اجرا کنیم قطعا تمامی ابعاد این طرح را برای مردم بازگو و آن‌ها را روشن خواهیم کرد.

او خاطر نشان کرد:

قصد نداریم که با طرح رجیستری برای مردم مزاحمت و مشکل ایجاد کنیم. همان‌طور که اعلام شد ما تصمیم داریم که مقابل قاچاق گوشی تلفن‌های همراه بایستیم. قاچاق‌چیان و کسانی که این کار را انجام می دهند باید بدانند دراین کار جدی هستیم.

واعظی در پاسخ به این سؤال که اجرای طرح رجیستری چه مزایایی برای بازار گوشی تلفن‌های همراه دارد عنوان کرد:

با اجرایی شدن طرح رجیستری تمامی گوشی های تلفن همراه شناسنامه دار می شوند، مشخص می شود که وارد کننده ‌ها چه کسانی هستند، حقوق دولت پرداخت می شود وخریداران هم درست از گوشی ها استفاده خواهند کرد.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واعظی: طرح رجیستری مزاحمتی برای مردم ندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..