تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرچم دار بعدی شیائومی از یک نمایشگر اولد 6 اینچی ساخت سامسونگ بهره مند خواهد بود

پرچم دار بعدی شیائومی از یک نمایشگر اولد 6 اینچی ساخت سامسونگ بهره مند خواهد بود

اگر تا این لحظه بر این باور بودید که تنها شرکتی که از نمایشگرهای جدید اولد سامسونگ برای گوشی های هوشمندش بهره مند خواهد شد، اپل است باید بگوییم که بهتر است خبر زیر را بخوانید و با مشتری جدید سامسونگ دیسپلی آشنا شوید. در ادامه این خبر با تک شات همراه باشید.

گزارش جدیدی که توسط نشریه کره ای زبان The Bell منتشر شده نشان می دهد که شیائومی به تازگی قراردادی را با سامسونگ به امضا رسانده که بر طبق آن قرار است چندین میلیون پنل برای اسمارت فون سال 2018 این شرکت چینی تولید شود.

به نظر می رسد این قرارداد پس از آن که توافق بین ال جی دیسپلی و شیائومی به دلیل تاخیر پیش آمده در ساخت کارخانه جدید صورت نگرفته، مطرح شده و این موضوع حت می تواند باعث ایجاد تغییرات اساسی در پرچم دار بعدی شیائومی شود. ال جی دیسپلی، قصد داشت پنل این گوشی را 5.5 اینچی تولید کند، اما سامسونگ دیسپلی نمایشگرهای اولد 6 اینچی دارد و بنابراین پرچم دار بعدی شیائومی با صفحه نمایشی بزرگ تر روانه بازار خواهد شد.

بر اساس این گزارش، سامسونگ دیسپلی باید در ماه دسامبر امسال ارسال پنل هایش را آغاز کند و در آن ماه تنها 1 میلیون از آن را به شیائومی تحویل خواهد داد. 2.2 میلیون نمایشگر بعدی نیز ماه بعد به شیائومی تحویل داده خواهند شد.

با شنیدن این خبر همه ذهن ها به سمت گوشی Xiaomi Mi 7 می رود که اسم کد آن شیرون است. این محصول می تواند به عنوان پرچم دار بعدی شیائومی در سال 2018 معرفی شود و پیش تر نیز گفته شده بود که نمایشگر آن 6 اینچی خواهد بود.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرچم دار بعدی شیائومی از یک نمایشگر اولد 6 اینچی ساخت سامسونگ بهره مند خواهد بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..