تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لزوم گسترش فرهنگ مهمان نوازی از زائران در مشهد

لزوم گسترش فرهنگ مهمان نوازی از زائران در مشهدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهدمعصومه توانگر سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی خراسان رضوی در نشست اطلاع رسانی چهارمین جشنواره مشارکت ملی گردشگری با رویکرد میهمان نوازی گفت:موسساتی در استان داریم که به عنوان دپارتمان علمی و پژوهشی می‌توانند فعال باشند و در قالب تفاهم نامه با میراث فرهنگی در حوزه گردشگری همکاری کنند.

وی افزود:آموزش میزبانی و فرهنگ میزبانی را که نیاز اولیه شهر مشهد است با توجه به پیشنهاد موسسات اموزشی و پژوهشی فعال خواهیم کرد از طرفی به دنبال تکمیل بانک اطلاعات جهت تشکیل اتاق فکر در حوزه گردشگری استان هستیم.

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی خراسان رضوی گفت:فرهنگ میزبانی مورد تاکید است و گردشگری تنها بحث اشتغال نیست بلکه در ماندگاری زائر آنچه به ما کمک می‌کند میزبانی است و تصویر ذهنی که مسافر ازآن شهر در بازه زمانی کوتاه به دست می‌آورد.

توانگر افزود: متاسفانه فرهنگ مهمان نوازی از زائر در شهر مشهد به نسبت بسیاری از شهر‌های دیگر جا نیفتاده است و ما می‌توانستیم از فرصت مشهد ۲۰۱۷ در این راستا استفاده کنیم و بحث پیشگامی شهر مشهد در مهمان نوازی را مطرح کنیم.

چهارمین جشنواره مشارکت ملی گردشگری با رویکرد میهمان نوازی در سه حوزه عکس آماتور و حرفه ای، فیلم، سفرنامه نویسی و ایده برگزار می‌شود و علاقه‌مندان تا ۳۱ مرداد ماه فرصت دارند تا آثار خود را ارسال کنند.

انتهای پیام// ز.‌ی

  گردشگری تنها بحث اشتغال نیست بلکه در ماندگاری زائر آنچه به ما کمک می‌کند میزبانی است



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لزوم گسترش فرهنگ مهمان نوازی از زائران در مشهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..