تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استفاده از تمام ظرفیت دهیاری‌ها وشورای اسلامی در مرمت وحفاظت از بنا‌های تاریخی خواف

استفاده از تمام ظرفیت دهیاری‌ها وشورای اسلامی در مرمت وحفاظت از بنا‌های تاریخی خوافبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهدمحمدرضا پهلوان نژاد فرماندار خواف در بازدید از روند مرمت و احیا تعدادی از بنا‌های تاریخی شهرستان گفت: پراکندگی آثار ومحوطه مربوط به دوره‌های مختلف تاریخی در سطح شهرستان بیانگر فرهنگ وپیشنه غنی این مردم است وبر این اساس در بحث توزیع اعتبارات توجه ویژه‌ای در این خصوص صورت می‌گیرد.

غلامحسین جنگی بخشدار مرکزی نیز افزود: ۳۴ اثر تاریخی در بخش مرکزی ثبت ملی شده و از تمام ظرفیت دهیاری‌ها وشورای اسلامی در خصوص مرمت وحفاظت از این آثار استفادده خواهد شد.

محمود باعقیده مدیر میراث فرهنگی خواف گفت: مرمت و صیانت از بنا‌های تاریخی یک مسوولیت اجتماعی است و همه باید در صیانت، حفظ و مرمت آثار تاریخی مشارکت جدی داشته باشیم.

باعقیده افزود: بنا‌های تاریخی در حال تخریب است و اینکه هیچ عکس العملی از سوی گروه‌های مردمی صورت نمی‌گیرد نوعی بی توجهی به پیشینه و تاریخ پر افتخار شهرستان است.

انتهای پیام// ز.‌ی


بازدید فرماندار خواف از روند مرمت و احیا تعدادی از بنا‌های تاریخی خواف



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استفاده از تمام ظرفیت دهیاری‌ها وشورای اسلامی در مرمت وحفاظت از بنا‌های تاریخی خواف»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..