تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لزوم مشارکت حداکثری مدیریت شهری و مدیریت گردشگری

لزوم مشارکت حداکثری مدیریت شهری و مدیریت گردشگریبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهداحمد دیناری رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مشهد در دیدار منتخبین شورای اسلامی مشهد گفت:در این نشست بر لزوم مشارکت حداکثری مدیریت شهری و مدیریت گردشگری جهت تحقق اهداف توسعه هماهنگ گردشگری تاکید شد.

وی افزود: هرجا که تعامل و هم افزایی این دوبخش افزایش داشته است شاهد توسعه اثر بخشی گردشگری در مقاصد توریستی می‌باشیم.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مشهد گفت::مدیریت شهری یک نهاد برنامه ریزی محلی شهری است و در شهری همچون مشهد که حوزه نفوذ گردشگری ملی و بین المللی دارد نقش بسزایی در جذب و حفظ سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال و درآمد پایداردارد شهرداری همانقدر که به مقوله کسب درآمد از سرمایه گذاری‌های حوزه گردشگری و هتل‌ها فکر می‌کند باید دو چندان به حفظ این سرمایه‌ها با اتخاذ تدابیر لازم و سیاست‌های تشویقی توجه نماید و بدین طریق توسعه پایدار و گردشگری شهری رخ خواهد داد.

دیناری افزود: مدیریت شهری مشهد به واسطه برخورداری از اعتبارات، فضا و امکانات مناسب ضمانت اجرایی بالایی برای پیاده گذاری پروژه‌های گردشگری و سرمایه گذاری از طریق حمایت از بخش خصوصی دارد و همواره باید چتر حمایتی خود را بر سر فعالان بخش خصوصی این حوزه بگستراند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مشهد گفت: شناسایی و احیای بنا‌ها و آثار تاریخی و بهره برداری مناسب توریستی از آن که اخیرا با تاخیر بسیار توسط مدیریت شهری مطرح شده، استفاده از ظرفیت‌های اطلاع رسانی و فضا‌های تبلیغاتی شهری، نجدید نظر در عوارض مربوط به پسماند واحد‌های اقامتی و تلاش در جهت اصلاح این مصوبه شورای شهر و عواض مربوط به تابلو‌های تبلیغاتی این واحدها، از جمله بستر‌های موجود در جهت رونق گردشگری در مشهد است.


وی افزود:ایجاد بازارچه‌های فروش صنایع دستی با کمک میراث فرهنگی و توسعه موزه‌های تخصصی از دیگر ابزار‌های توسعه گردشگری در مشهد به شمار می‌رود.


دیناری گفت:: شورای اسلامی شهر مشهد می‌تواند با ایجاد یک کارگروه تخصصی به نام میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با حضور صاحبنظران متخصص و مجرب و همچنین طرح لوایح تسهیل کننده در امر سرمایه گذاری گردشگری اقدامات موثری در راستای توسعه گردشگری مشهد  انجام دهند.

وی افزود: شورای اسلامی شهر مشهد با اتخاذ سیاست‌ها و تهیه بسته‌هایی مبتنی بر تخصص و تجربه می‌تواند گردشگری را به عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، تبدیل کند و ضمن جذب سرمایه ها، افزایش درآمد پایدار و اشتغال پایدار به پویایی مشهد کمک کند.


انتهای پیام // ز.‌ی


ایجاد بازارچه‌های فروش صنایع دستی از ابزار‌های توسعه گردشگری در مشهد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لزوم مشارکت حداکثری مدیریت شهری و مدیریت گردشگری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..