تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعلام نتایج مدارس نمونه دولتی در دو مرحله

اعلام نتایج مدارس نمونه دولتی در دو مرحلهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد رضا صابری تولایی معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت :مرحله اول آن ویژه متقاضیان دوره اول متوسطه " راس ساعت ۲۱ روز یکشنبه ۲۵ تیرماه۹۶ "  مرحله دوم آن ویژه متقاضیان دوره دوم متوسطه  "صبح روز سه شنبه  ۲۷ تیرماه"  از طریق آدرس اینترنتی razavi.medu.ir قابل مشاهد می باشد.

وی افزود: داوطلبین محترم می توانند با مراجعه به آدرس فوق و در اختیار داشتن کد ملی داوطلب و شماره شناسنامه پدر از پذیرش و یا عدم پذیرش خود مطلع گردند.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی  گفت: در این آزمون تعداد ۳۸۵۰ دانش آموز در دوره اول متوسطه وتعداد ۷۰۵۰ دانش آموز در دبیرستان های نمونه، فرهنگ و هنرستان های نمونه دوره دوم متوسطه به عنوان پذیرفته شده معرفی گردیده اند.

رضا صابری تولایی گفت:همچنین کارنامه عملکرد آزمون کلیه دانش آموزان شرکت کننده در آزمون از تاریخ ۳۱ تیرماه جهت توزیع در اختیار ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها، مناطق و نواحی قرار می گیرد.

انتهای پیام//ف.ج




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعلام نتایج مدارس نمونه دولتی در دو مرحله»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..