تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ثبت نام 1500 نفر در طرح تربیت حافظان قرآن کریم سنندج

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛ماموستا ادریس هنرور گفت: بیش از یک هزار و 500 نفر در طرح تربیت حافظان قرآن کریم شهرستان سنندج ثبت نام کرده‌اند و روند ثبت سامانه‌ای این حافظان در حال انجام است.

وی افزود: اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سنندج در راستای طرح تربیت حافظان قرآن کریم اقدام به برپایی کلاس‌های رایگان آموزش حفظ قرآن کریم در مساجد و اماکن متبرکه کرده و خوشبختانه این طرح مورد استقبال دانش آموزان و خانواده‌های سنندجی قرار گرفته است.

ماموستا هنرور ادامه داد: سازمان اوقاف و امور خیریه با برگزاری این طرح در سراسر کشور گام بلندی در پرورش نسلی حافظ، معتقد و قرآنی برداشته است.

انتهای پیام/م 

شرکت  1500 نفر در طرح تربیت حافظان قرآن کریم در سنندج



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ثبت نام 1500 نفر در طرح تربیت حافظان قرآن کریم سنندج»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..