تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ویدئویی کمتر دیده شده از آموزش‌های نظامی عماد مغنیه

ویدئویی کمتر دیده شده از آموزش‌های نظامی عماد مغنیهبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کمتر کسی است که نام عماد فایز مغنیه ( حاج رضوان )، فرمانده زیرک و نظامی شجاع 45 ساله حزب الله لبنان را نشنیده باشد. فرماندهی که از کودکی در خانواده‌ای شهیدپرور پرورش یافت و زندگی خود را در جبهه‌های پایداری و مقاومت لبنان گذراند، زندگی که به گفته خودش تاثیرات زیادی از شهید مصطفی چمران داشته است.

شهید مغنیه در اوایل جوانی به فعالیت در شاخه نظامی جنبش آزادی بخش فلسطین پیوست و سپس از لبنان خارج شد، حزب الله در آن سالها تازه تاسیس شده بود و مغنیه بعد از مدتی، مسئول عملیات ویژه حزب الله لبنان شد. رفته رفته ذکاوت و شجاعت عماد مغنیه او را به کابوس سرویس‌های امنیتی آمریکا، اسرائیل و اتحادیه اروپا تبدیل کرد. پلیس فدرال آمریکا ( اف بی آی ) از او تصویری نمی‌یافت و از این رو مدعی شد او دو بار جراحی پلاستیک کرده تا شناسایی نشود. پلیس فدرال 5  میلیون دلار برای کشتن او تعیین کرد و سیا در ازای دریافت هر گونه اطلاعات از او 25 میلیون دلار پاداش تعیین کرد.

در نهایت، عماد مغنیه در سال 2008 (1386 ) در جریان انفجار یک خودرو، در دمشق سوریه به مقام شهادت نائل شد. پس از شهادت، حزب الله اسرائیل را مسئول این ترور این مقام ارشد نظامی دانست.

انتهای پیام

عماد مغنیه در حال آموزش نظامی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ویدئویی کمتر دیده شده از آموزش‌های نظامی عماد مغنیه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..