تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش قلیانسراها نسبت به اماکن ورزشی در کوثر و خلخال

ساعت: 21:27 منتشر شده در مورخ: 1396/04/26 شناسه خبر: 1151140

15 میلیون تومان در حالی جهت ارتقای سطح کیفی و مساعدت های حوزه ورزش به هیات های ورزشی کوثر و خلخال اختصاص یافته است که هم اکنون آمار قلیانسراها نسبت به اماکن ورزشی افزایش دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوثرخبر، از سوی وزارت ورزش و جوانان و با پیگیری های نماینده شهرستان های کوثر و خلخال 15 میلیون تومان جهت مساعدت مالی و ارتقای سطح کیفی هیات های ورزشی این شهرستان ها اختصاص یافته است.

میزان تخصیص اعتبارات لازم برای ورزش کوثر و خلخال و اهم مسائل و مشکلات مرتبط با هیات های ورزشی این دو شهرستان در ماه های اخیر در دیدار نمایندگان استان اردبیل با وزیر ورزش و جوانان مطرح شده بود.

این میزان اعتبار در تاریخ 17 تیرماه سال جاری به حساب اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل واریز شده است که مدیر کل دفتر امور مجلس طی نامه ای اقدامات لازم در خصوص نتیجه این مساعدت به شهرستان های مذکور را اعلام کرده است.

به گزارش کوثرخبر، هم اینک ورزش شهرستان کوثر و همینطور وضعیت مالی هیات های ورزشی برای ارتقای سطح کیفی ورزش ها با چالش های بسیاری روبروست، غیر از چند هیات ورزشی در شهرستان کوثر که در سطح استانی و کشوری فعالیت می کنند، دیگر هیات ها به دلیل کمبود منابع مالی غیر فعال شده و موجودیت ندارند.

کمبود اعتبارات ورزشی و بی توجهی مسئولین امر ورزش استان و شهرستان به وضعیت اسفبار امکانات ورزشی در این اوضاع نابسامان معضلات اجتماعی باعث شده است هر روز آمار جذب قلیان سراها نسبت به ورزش افزایش یابد.

بطور مثال برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان و حضور تیم های متعدد جوانان در 5 سال اخیر آرزوی همه جوانان کوثری بود اما در 2 سال گذشته معضل بیکاری و عدم امکانات ورزشی و حمایت های مالی، اشتیاق حضور در عرصه های ورزشی را از جوانان سلب کرده است؛ بطوری که هیچ تیم فوتسالی برای حضور در عرصه ورزشی وجود ندارد که برای عنوان قهرمانی تلاش کند.

تامین منابع مالی، فعالیت هیات های ورزشی در سایه حمایت های مالی، اتمام پروژه های ورزشی شهرستان، تامین امکانات ورزشی، حمایت های مادی و معنوی از نوجوانان و جوانان کوثری در عرصه های متعدد ورزشی و ... از جمله الزامات جذب جوانان از قلیان سراها به اماکن ورزشی است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش قلیانسراها نسبت به اماکن ورزشی در کوثر و خلخال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..