تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لزوم مشارکت خیرین برای تامین علوفه حیات وحش در منطقه حفاظت شده مغان

ساعت: 20:48 منتشر شده در مورخ: 1396/04/26 شناسه خبر: 1151530

رئیس حفاظت محیط زیست شهرستان پارس آباد مطرح کرد:

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پارس آباد با اشاره به بروز خشکسالی در منطقه از خیرین خواست برای احداث آبشخور و تامین علوفه حیات وحش پیش قدم شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از ارس تبار،هاشم میرزانژاد با اشاره به گرمای شدید هوا و کمبود آب در منطقه گفت: با تلاش ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان، آبشخورهای موجود در منطقه پر از آب نگه داشته می شوند تا حیات وحش منطقه حفاظت شده مغان از لحاظ تامین آب دچار مشکل نشوند.

میرزانژاد با دعوت از خیرین شهرستان جهت احداث آبشخور در منطقه حفاظت شده مغان تحت عنوان نذر طبیعت، گفت: خیرین منطقه که در تمامی امور شهرستان پیش قدم می شوند می توانند با احداث آبشخور در امر حفاظت از حیات وحش نیز ورود کرده و در ثواب این کار خداپسندانه شریک شوند.

وی همچنین با اشاره به خشک شدن مراتع و عدم دسترسی آهوان سایت تکثیر و احیای آهوی مغان به علوفه ی مرتعی کافی گفت: با مشارکت خیرین روستای تربت کندی و در قالب نذر طبیعت، 300 کیلوگرم علوفه در اختیار این اداره قرار گرفت که توسط ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان پارس آباد در سایت تکثیر و احیای مغان توزیع شد.

میرزانژاد افزود: با توجه به اینکه تعداد آهوان در سایت تکثیر آهوی مغان به 45 راس رسیده و در سالجاری تمامی آهوان آبستن بدلیل شرایط محیطی مناسب به صورت سه قلو و دو قلو زاد آوری کرده اند تهیه علوفه برای این آهوان اهمیت بیشتری یافته است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لزوم مشارکت خیرین برای تامین علوفه حیات وحش در منطقه حفاظت شده مغان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..