تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازیگران ایرانی و توهین و دعوا با خبرنگاران

بازیگران ایرانی و توهین و دعوا با خبرنگاران بازیگران ایرانی و توهین و دعوا با خبرنگاران 

تعداد زیادی از بازیگران و ستاره هاي ایرانی میباشند که میانه خوبی با اهالی رسانه و خبرنگاران ندارند و انها را مزاحم هایي بیش نمی‌دانند. توهین هنرمندان به خبرنگار ها , ماجرا از آنجایی آغاز شد که یکی از خبرنگاران نظرش را مبنی بر اینکهسریال زیر پای مادر را شاید بتوان شبیه کار‌هاي مسعود کیمیایی دانست

مطرح کرد و از کارگردان خواست تا او در این باره صحبت کند.گفتنی هست این نخستین بار نیست که بازیگران آن گونه زبان به توهین با اصحاب قلم و رسانه رفتار میکنند.بازیگران ایرانی و توهین و دعوا با خبرنگارانماجرای بهناز جعفری
نشست عوامل سریال زیر پای مادر که عصر ۲۴ خرداد با حضور جمعی از عوامل برگزار شدحاشیه هایي از جمله توهین بهناز جعفری بازیگر سریال به خبرنگاران را در پی داشت.بهناز جعفری، بازیگر سریال «زیر پای مادر» در پایان نشست خبری این فیلم خطاب به خبرنگارانبا توهینی فراوان در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر این که دیالوگ‌هاي سعید نعمت‌اله شبیه به فیلم‌هاي مسعود کیمیایی هست،

گفت:متاسفانه هیچ بار شناخت و تحلیلی در شماها وجود ندارد! یعنی همه ي شما افرادی هستیدکه پیش پا افتاده‌ترین سوال‌ها را برای به چالش کشاندن ما بازیگرهایی که یک سال زحمت کشیدیم و این سریال را ساختیم ندارید و یکسری سوال کسالت‌آور دارید!

من فکر می کنم این موضوع به علت بی‌سواد و عدم شناخت منتقدان ماست. یعنی منتقدان ما در جایگاهی ننشسته‌اند
که واقعا منتقد باشند و بتوانند به درستی و واقعا سریال ما را نقد کنند. چون الگویشان یکسری آدم‌هایي مانند «فراستی» میباشند!

بازیگران ایرانی و توهین و دعوا با خبرنگارانبهناز جعفری
او در ادامه توهین‌هایش در پاسخ به خبرنگاری که چند سوال تکنیکی از او پرسیده بود، گفت:نقد و بررسی یعنی چی؟ آقای خمار! خبرنگار مربوطه گفت: من خمار نیستم و جعفری باز هم ادامه داد: نه انگار یک چیزی انداختی بالا!در ادامه خبرنگاران سایر رسانه‌ها به لحن و صحبت‌هاي جعفری اعتراض کردند، اما او باز هم ادامه داد:فقط بلدید بگویید به ما بی‌احترامی میکنید! این از بی‌سوادی شماست.

شما حتی برای خودتان هم سوال ندارید و همۀ‌تان صرفا یک کارمند هستید که برای کارتان این جا آمدید!خبرنگاری گفت: اگر همین بچه‌هاي رسانه نبودند، شما همین حالا بهناز جعفری نبودید!که این بازیگر گفت: میخواهم صد سال نباشند! اصلا من به واسطه شماها بهناز جعفری نشدم!شما روزنامه‌نگاران فقط بلدید اعتراض‌هاي بی‌زمینه کنید./توهین هنرمندان به خبرنگار ها

ماجرای لیلا اوتادی

لیلا اوتادی، بازیگر سینما و تلویزیون در برنامه هفت درخصوص حضور در عرصه بازیگری گفت:من سینما را بدون هیچ پشتوانه خانوادگی شروع کردم. روابط و موروثی بودن در سینما نیز مانندهمه مشاغل در ایران هست و اکثر به فرزندان خود نقش می‌دهند!اما من نه پدر تهیه کننده و نه مادر کارگردان دارم و تا این جا با تلاش خود پیش آمدم.

در ایران برخلاف جهان عموما برای بازیگران جوان خانم نقش هاي مفید نوشته نمیشود. برای خانم هاي مسننقش هاي بهتری وجود دارد. من همه ي وقت میگویم اتفاقا پیری در سینمای کشور ایران مفید هست و انشاالله زودتر به سنی برسیم که نقش هاي مفید برای ما نوشته شود.

من شخصا به مافیای بازیگری در سینمای کشور ایران به این صورت که کسی را در فهرست سیاه قرار دهند یا بلاک می کنند اعتقاد ندارم. بلکه اکثر راس هرم هایي وجود دارند که سعی می کنند عوامل را آنگونه که می‌خواهند بچینند.

بازیگران ایرانی و توهین و دعوا با خبرنگاران

لیلا اوتادی
این اصولا درمورد تهیه کنندگان نیست و دو سه نفر بازیگر مرد و اخیرا یک خانم کوچولو مافیای سینمای کشور ایران شده اند!برای من بسیار عجیب هست که چطور یک خانم جوان در سن و سال من میتواند این چنین کست بچیند و عوامل جلو و پشت دوربین را تعیین کند!

من تاکنون در هیچ یک از مراسمات جشنواره فیلم فجر در این ۱۵ سال شرکت نکرده ام، چون فکر می کنم در آنجا نیز مافیا وجود دارد.هرچند ممکن هست این اظهارنظر من سبب شود برای همه ي وقت به من جایزه ندهند اما برایم مهم نیست.خبرنگاران سینمایی باسواد تعداد معدودی میباشند و همۀ وقت} تلاش کرده ام از این فضاها دوری کنم.

من با مسئله که تنها ۵ نفر میباشند که از یک فیلم به فیلم بعدی می‌روند مخالفمو هیچ گاه درون یک مافیا نرفته ام. معتقدم این شیوه گزینش کست سبب می شودمردم تدریجی خسته شوند و شکستن نقش ها برای هم بازیگران و هم مردم زیبا خواهد بود.من به شخصه تلاش کرده ام بدون این روابط در سینما کار کنم.

یا خدا میخواهد یا نمیخواهد. فکر می کنم نهایتا از گزینه ها، تقدیرها و زندگی اش انچه که خدا خواسته راضی باشدهمچنین لیلا اوتادی، بازیگر سینما و تلویزیون در برنامه هفت گفت:به فیلم «شیر تو شیر» ابراهیم فروزش اجازه پخش ندادند. ایشان کارگردان بسیار بزرگی میباشند

و استاد تعداد زیادی از اساتید امروز سینمای کشور ایران میباشند. فیلم قبلی ایشان نیز امکان پخش نگرفت.شاید تهیه کننده این فیلم ها در مافیای سینمای کشور ایران نبودند.این که ما هر سال سیمرغ بازیگری را به بازیگری میدهیم که تنها میتواند گریه کند،دیگر چه چیز دارد؟ حقیقتا هیچ چیز! در حوزه کمدی، خنداندن و…توانمندی خاصی ندارند و تنها می‌توانند گریه کنند!

بازیگران ایرانی و توهین و دعوا با خبرنگاران

من حقیقتا عاشق کار خانم معتمدآریا هستم. خانم سوسن تسلیمی را نیز دوست دارم.گرچه آن خانم کوچولوی مافیا بازیگر خوبی هست.اخیرا یک “خانم کوچولو” مافیای سینمای کشور ایران شده هست! بسیار عجیب هست کهچطور یک خانم جوان میتواند این چنین عوامل جلو و پشت دوربین را تعیین کند!

آنطور که با خبر شده ام نقشم در فیلم «آزاد به قید شرط» کم شده استاما چون من در جشنواره نمیروم فیلم را هنوز خودم ندیده ام

ماجرای پرخاشگری لیلا حاتمی به خبرنگاران

لیلا حاتمی به سوالات نمایندگان چند رسانه درمورد نقش‌اش در فیلم «رگ خواب» با حالتی منتقدانه پاسخ داد.لیلا حاتمی بازیگر فیلم سینمایی «رگ خواب» به کارگردانی حمید نعمت‌اللهسوم ماه اسفند 95 به سوال نمایندگان چند رسانه که برای تهیه گزارش پشت صحنهدر لوکیشن فیلم حضور یافته بودند پاسخ داد. این بازیگر ابتدا با اشاره به این که خبرنگاران سوال می پرسند
ولی چیز دیگری مینویسند آماده پاسخگویی شد.

این سوالات از سوی خبرنگاران چهار رسانه مطرح شد که شرح این گفتگو را در زیر می خوانید:

این فیلم تجربه دوم شما بعد از فیلم سینمایی «بی پولی» با حمید نعمت الله هست.به نظر میرسد «رگ خواب» شخصیت محور و قصه یک زن هست.در مورد تفاوت این دو کار توضیح دهید و کمی هم در مورد فضای فیلمنامه کار جدیدتانکه با عنوان «رگ خواب» بگویید؛ فیلمی که قبلا «مینا» نام داشت.

من در مورد این واقعا چه بگویم؟ این سوال هست به نظر شما؟ من گزارشگرم؟

مگر داستان فیلم را ننوشتند؟

داستان آن فیلم هم هست تفاوتش را هم خودتان نمی توانید پیدا کنید؟من باید بگویم؟

خلاصه هر دو داستان را دارید اختلافش را هم خیلی راحت خودتان می‌توانید پیدا کنید. نه؟

بعنوان پاسخ شما همین را منتشر کنیم؟

بله. پاسخ من همین هست که از دهانم در می آید.

بازیگران ایرانی و توهین و دعوا با خبرنگاران

در وهله اول که این فیلمنامه به شما توصیه شد بعنوان بازیگر چه جذابیتی داشتو فکر میکردید چه ویژگی هایي دارد که پذیرفتید در این فیلم بازی کنید؟

من به کار آقای نعمت‌الله خیلی علاقمندم و همه ي وقت مشتاق همکاری هستم با ایشان.در مورد این فیلمنامه هم نقش بسیار قشنگی بود و برایم واضح بود که مایلم با ایشان همکاری کنم.

از ابتدا قرار بود شما در این فیلم حضور داشته باشید؟

ممکن بود که بعضی ویژگی هاي نقش را بر زمینه شما نوشته باشند؟

چون گاهی اوقات بعضی کارگردانان از ابتدا بازیگر را گزینش می کنند و …

از ابتدا به نظر شما یعنی چه؟ یعنی از ابتدایی که من وجود داشتم؟

به نظر شما از گذشته از خودم میدانم چه خبر هست؟ به نظر شما من نوشتم و نگارش کردم؟

این سوال را نباید از من بپرسید. من از جایی خبر دارم که گفتند الو درود.

ما می خواهیم فیلم بسازیم این هم سناریو.

شما پیش‌فرض هایي از خود آقای نعمت الله بعنوان کارگردان داشتید.

نه من پیش‌فرض نمیکنم که چه کسی چکار کرده هست.

ما امروز هرچه بپرسیم شما عصبانی میشوید.

چون سوالی راکه از یکی دیگر باید بپرسید از من می پرسید. من از حرکات نابجا عصبانی می شومنه در مورد خودم در مورد هر کس. ببخشید. آدم باید سوال دیدنی و مربوط به طرف بپرسد.

همین حالا شما از من می پرسید از ابتدا که آقای نعمت الله این را می‌نوشت قرار بود تو باشی؟ من چه می‌دانم.

گفتیم شاید با شما صحبت کرده باشند و گفته باشند طرحی داریم و …

اگر شما کمی تحقیق کرده باشید متوجه میشوید آقای نعمت الله اصلا این سناریو را ننوشتند.

بازیگران ایرانی و توهین و دعوا با خبرنگاران

میدانم نویسنده خانم بیات هست.

بنابراین فکر می کنم جواب سوال تان را گرفتید.

نمود بیرونی نقشی راکه بازی می کنید چقدر در جامعه دیدید؟

ما می‌دانیم یک زنی هست که در ارتباط با مردی دچار اضمحلال میشود.

در جامعه و اطرافیان این زن‌ها را چقدر دیدید و از شخصیت شان چقدر الهام گرفتید؟

به نظرم کاملا یک ماجرای آشنایی هست.

از آن اتفاقاتی که در جامعه ما چندان رخ میدهد؟

من به جامعه خود ما و بقیه جوامع فکر نمیکنم به نظرم یک مساله طبیعی و خیلی آشناست مانند غذا خوردن و همۀ چیزهای عادی هست.

برداشتی که من از خلاصه داستان یک خطی داشتم این هست که یک شخصیت منفی می‌بینیم.

شخصیت منفی درمورد چه کسی؟

بازیگران ایرانی و توهین و دعوا با خبرنگاران

ما در خلاصه داستان می‌خوانیم زنی در روابط با دیگران دچار اضمحلال می‌شود.

چه کسی منفی هست؟

زن.

اضمحلال یعنی حالت خراب شود. شما سرما می‌خورید و غش می کنید منفی هست؟

به نظر من جمله این معنی را نمی‌دهد.

دچار اضمحلال شدن یعنی ناموفق، شکست خورده، یعنی از هم فرومی پاشد.

یا قربانی؟

نه به معنی قربانی نیست. اول فارسی تان را مفید کنید بعد هشت تا بلندگو بگذارید در دهان من.

اگر حوصله ندارید مزاحم نمیشویم.

– حوصله دارم. من نمی فهمم شما چه میگویید. شما چیزهای فرامتن را با متن قاطی می کنید.

می‌خواهید سوال کنید سوال تان را بکنید برایتان مهم هست که من حوصله دارم یا حوصله ندارم؟

حوصله که معلوم هست ندارم چون از اول گفتم دوست ندارم گفت و گو کنم.

باشد ممنون.

چرا؟ حالا که آلوده کردید و من را له کردید؟ حالا ممنونین؟ ادامه دهید.

ما اکثر از یک جمله از این فیلم نمیدانیم و در حد سه چهار ساعت از فضای فیلم با خبر شدیم.

هم اکنون سوال تان چیست؟

می خواهیم بدانیم خانم لیلا حاتمی برداشتش از نقشی که ایفا می‌کند چیست؟

– به شما گفتم به نظر من بسیار آدم آشنایی هست که همۀ جا هست.

مربوط به جای خاصی هم نمیشود و یک چیز طبیعی هست و برای من آشناست.

جوابم را دادم. درست هست؟ شما دوباره سوال کردید؟ سوال تان چه بود؟

فضای منفی و بحث اضمحلال و روابط…؟

– شما گفتید نقش منفی. نه نقش منفی در این داستان از نظر من وجود ندارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازیگران ایرانی و توهین و دعوا با خبرنگاران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..