تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وضع معیشتی نسخه نویس‌ها بهتر می‌شود

غلامعلی عکاشه عضو هیات علمی انجمن ارتوپدی ایران در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: من برنامه‌های خاصی برای جامعه‌ پزشک و غیر پزشک در نظر دارم، برای مثال یکی از آنها حمایت از پزشکانی است که تحت ظلم طبقاتی جامعه و تفاوت بینی گروه خودی قرار گرفتند، مورد حمایت واقع شوند.

وی تاکید کرد: یک پزشک متخصص داخلی همان اندازه‌ای آموزش می‌بیند و به تحصیل می‌پردازد که یک متخصص هم آن مراحل را گذرانده است، به همین خاطر باید سطح درآمد این قشر‌ها نیز تقریبا یکسان و با عدالت صورت بگیرد و این به معنای کاهش حقوق کسانی که عمل جراحی می‌کنند، نیست بلکه هدف ما این است که راهکاری را دنبال کنیم تا میزان درآمد پزشکان نسخه نویس ها را بالا ببریم.

عکاشه با بیان اینکه حقوق رزیدنت‌ها نه تنها در حوزه نظام پزشکی بلکه در جامعه طبابت، مغفول مانده، اظهار کرد: امکانات رفاهی رزیدنت‌ها به گونه‌ای نیست که فکر و ذهن شان فقط متمرکز بر روی کار باشد و این قشر مظلوم دایما با دغدغه‌های مالی مواجه می‌شوند.

وی تصریخ کرد:انباشته شدن امور اضافی بر روی دوش رزیدنت‌ها به خصوص در شهرستان‌ها انگیزه این قشر را برای آموزش و یادگیری و کارکرد بهتر کم می‌کند به همین خاطر تاسیس معاونت رفاه دانشجویی و رزیدنتی از جمله برنامه‌های قطعی من در حوزه نظام پزشکی خواهد بود.


انتهای پیام/

 تاسیس معاونت رزیدنتی در نظام پزشکی/ 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وضع معیشتی نسخه نویس‌ها بهتر می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..