تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فواید آب پرتقال+اینفوگرافیک

به گزارش خبرنگار حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛  آب پرتقال غنی شده با استرول‌های گیاهی به کاهش کلسترول بد و التهاب مربوط به بیماری قلبی کمک می‌کند. بیماری قلبی به مشکلات مختلفی گفته می‌شود که عروق و عضلات قلب را تحت تأثیر قرار می‌دهند.

خستگی یکی از مهم ترین عوامل کاهش شیر مادران است که می توانند با پیروی از یک رژیم غذایی درست بر آن غلبه کنند. نیاز مادران شیرده به ویتامین C بیشتر از نیاز مادران باردار به این ویتامین مفید و مغذی است. مصرف پرتقال و آب پرتقال، هم می تواند شیر مادران را بیشتر کند و هم خستگی روزانه آنها را از بین ببرد. نوشیدن آب پرتقال همراه غذا، باعث افزایش جذب آهن غذا هم می شود که برای مادران شیرده و فرزندان آنها اهمیت زیادی دارد.

در این اینفوگرافیک با خواص آب پرتقال بیشتر آشنا می شوید.

 فواید آب پرتقال+اینفوگرافیک

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فواید آب پرتقال+اینفوگرافیک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..