تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




در روز جهانی اموجی، فیسبوک محبوب ترین اموجی ها را معرفی کرد

در روز جهانی اموجی، فیسبوک محبوب ترین اموجی ها را معرفی کرد

17 ژوئیه، 26 تیر، روز جهانی اموجی است و فیسبوک در گرامیداشت این روز محبوب ترین اموجی ها در دنیا را معرفی کرده است. در حال حاضر روزانه 60 میلیون اموجی در فیسبوک رد و بدل می شود. البته باید خاطر نشان کنیم که تعداد اموجی های ارسال شده از طریق مسنجر فیسبوک در هر روز به 5 میلیارد می رسد!


به نظر می رسد که در سراسر دنیا اموجی ها بیشترین استفاده را برای انتقال خنده دارند. اموجی خنده که همراه با اشک است محبوب ترین و پراستفاده ترین اموجی در دنیا شناخته شده است. در رتبه دوم نیز اموجی با چشمان قلبی و سپس اموجی بوسه قرار می گیرند.


کاربرد اموجی ها در فیسبوک همچنین بر اساس منطقه بسیار متنوع است. در حالیکه در انگلستان همان اموجی محبوب خنده بیشترین استفاده را دارد، در آمریکا و اندونزی اموجی خنده ای که کمی مورب تر قرار دارد بیشتر به کار می رود. در فرانسه هم اموجی چشمک و در آلمان و تایلند اموجی قدیمی صورتک خندان محبوب ترین اموجی ها هستند. اسپانیایی ها و ایتالیایی ها هم اموجی بوسه و مکزیکی ها و برزیلی ها اموجی با چشمان قلبی را می پسندند.


اما این روند استفاده در مسنجر کاملا متفاوت است. کاربران مسنجر در انگلستان، کانادا و تایلند در چت های خصوصی و گروهی به اموجی قلب علاقه دارند. اما کاربران در آمریکا و هند اموجی های صورتک بوسه را ترجیح می دهند. در اندونزی اموجی صورت خندان با دندان های نمایان، در استرالیا اموجی صورت خندان با گونه های سرخ و در فرانسه اموجی قلبی که توسط یک کوپید یا الهه عشق پرتاب شده را می پسندند.


در روز جهانی اموجی، مسنجر استیکرهای چندین اموجی را در طول تعطیلات آخر هفته بر روی پلتفرم این اپلیکیشن قرار داده است. از آنجایی که محتوای جدید در فرمت استیکر عرضه شده باید برای دسترسی به آنها بر روی نماد صورتکی که در بخش متن در داخل مسنجر دیده می شود ضربه بزنید.


اموجی ها به شدت بر نحوه تعامل کاربران در محیط آنلاین تاثیر می گذارند. در حال حاضر برندهای معروف در تبلیغات خود از این اموجی ها استفاده می کنند و حتی دیکشنری اموجی ها هم وجود دارد و به نظر می رسد "مترجم اموجی" نیز رسماً یک عنوان شغلی است.

فیسبوک فیسبوک اموجی فیسبوک
همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «در روز جهانی اموجی، فیسبوک محبوب ترین اموجی ها را معرفی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..