تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فناوری جدید سامسونگ برای نمایش فیلم در سالن های سینما

فناوری جدید سامسونگ برای نمایش فیلم در سالن های سینما

امروزه اکثر سالن های سینما از ویدیوپروژکتورها برای نمایش فیلم استفاده می کنند. این همان روشی است که از روزهای نخست، سینما با آن شروع به کار کرده است و طی دهه ها بعد، به مرور شاهد بهبود کیفیت آن بوده ایم. با این حال، احتمالا در آینده ای نزدیک در سالن سینما هم از همان فناوری استفاده خواهد شد که امروزه در تلویزیون های خانگی بکار می بریم. با تک شات همراه باشید.


سامسونگ به تازگی از نخستین نمایشگر LED سینمایی در جهان رونمایی کرده و به این ترتیب می توان امیدوار بود که این فناوری به تدریج جایگزین ویدیو پروژکتورها در سالن های سینما شود. ارتفاع این نمایشگر جدید سامسونگ که به طور خاص برای سالن های سینما ساخته شده به 10.3 متر می رسد و می تواند به نمایش فیلم با کیفیت 4K بپردازد.


بنابر گفته سامسونگ "این نمایشگر قدرت و کیفیت تصویری HDR را در مقیاسی بزرگ ارائه می کند و محتوا را با فناوری 4K و روشنایی مثال زدنی، زنده می کند. کیفیت تصویر به این ترتیب تا ده برابر بهتر از روش کنونی که از ویدیو پروژکتور برای نمایش فیلم استفاده می کند خواهد شد. علاوه بر این، امکان افزایش کنتراست برای نمایش بهتر رنگ های روشن در این نمایشگر وجود دارد."


حال باید دید که سالن های سینما در سراسر جهان تا چه اندازه به استفاده از این فناوری جدید تمایل خواهند داشت. اما در حال حاضر اگر قصد سفر به کره جنوبی را دارید می توانید به سالن سینمای Lotte در شهر سئول رفته و تماشای فیلم با نمایشگر سامسونگ را تجربه کنید.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فناوری جدید سامسونگ برای نمایش فیلم در سالن های سینما»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..