تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نرم افزار مدیریت وبکم با WebcamMax 8.0.6.6

1) ابتدا مطمئن شوید اینترنت و آنتی ویروس شما به طور کامل قطع می باشند.

2) به نصب نرم افزار بپردازید. بعد از نصب نرم افزار را به هیچ وجه اجرا نکنید.

3) فایل Block.exe را به صورت Run as Administrator اجرا کنید.

4) نرم افزار را اجرا کنید. در محیط نرم افزار، بر روی دکمه Get More که در بالا سمت راست قرار دارد کلیک کنید. به شما هشدار می دهد که نسخه کامل نرم افزار را تهیه کنید. بر روی گزینه Enter SN کلیک کنید. یک سریال نامبر کاملا نامعتبر وارد کنید. مثلا عبارت 222222 را بزنید. به شماه هشدار می دهد که قابلیت اتصال به سرورهای نرم افزار نیست.

5) بر روی گزینه Manual کلیک کنید. به شما مقدار Machine Data داده می شود. این مقدار را کپی کنید. فایل keygen.exe را اجرا کنید و در باکس اول کپی کنید. بر روی Generate کلیک کنید تا مقادیر رجیستر تولید شوند. مقدار باکس سوم یعنی Unlock را در محیط نرم افزار در بخش Unlock Code وارد کنید و Ok را بزنید.

6) نرم افزار رجیستر شده است! تمامی فایل های اجرایی نرم افزار را در فایروال خود قرار دهید تا از غیرفعال شدن لایسنس شما جلوگیری شود.

7) اینترنت خود را متصل کنید و نرم افزار را مجدد اجرا نمایید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نرم افزار مدیریت وبکم با WebcamMax 8.0.6.6»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..