تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امداد رسانی به بیش از 2 هزار سیل زده در سیستان و بلوچستان

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،رسول راشکی مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان وبلوچستان اظهار داشت: همچنین در این مدت هزار و ۹۷ نفر در قالب ۲۲۶ خانوار از مردم روستا‌های شهرستان‌های ایرانشهر، سیب و سوران، فنوج و دلگان   اسکان اضطراری داده شدند و ۴۱ خودرو نیز از سیلاب رهاسازی شد.


وی ادامه داد: ۲۰۳ امدادرسان در قالب ۳۱ تیم در این مدت به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان امداد رسانی کردند.


وی افزود: ۲۲۵ باب چادر، ۷۱۳ تخته موکت، هزار تخته پتو، ۲۵۲ کیلوگرم نایلون، ۲ هزار و ۴۴۲ قوطی کنسرو، ۱۶۵ کیلوگرم حبوبات و ۸۰۱ کیلوگرم برنج به همراه سایر کالا‌های مورد نیاز نظیر برنج، فانوس، والر، ست ظرف و کلمن آب در این مدت میان مردم سیل زده سیستان و بلوچستان توزیع شده است.


راشکی تاکید کرد: جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان با تمام توان آماده ارائه خدمات مورد نیاز به مسافران و آسیب دیدگان حوادث و سوانح احتمالی است.


با تلاش نیرو‌های امدادی هم اینک تمام راه‌های ارتباطی جنوب سیستان و بلوچستان باز است.

انتهای پیام/پ

آخرین وضعیت از روند  امدادرسانی ها به مناطق سیل زده در جنوب سیستان و بلوچستان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امداد رسانی به بیش از 2 هزار سیل زده در سیستان و بلوچستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..