تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انعقاد ۱۰ قرارداد سرمایه‌گذاری در اختراعات به ارزش بیش از ۸۰ میلیارد ریال

به گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امروز در نشستی با حضور سورنا ستاری معاون علمی‌وفناوری رییس‌جمهور و مخترعان و صاحبان بازار، قرارداد سرمایه‌گذاری برای ۶ اختراع به ثبت رسید و از آخرین وضعیت بازار دارایی فکری و عرضه نوآوری مورد بررسی قرار گرفت که اسامی طرح‌ها به این شرح است:

طرح بدن خشک‌کن سقفی از سوی مرتضی صالحی‌نیا و الهه احمدپور به مبلغ ۸ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال در قالب اعطای لیسانس.

تولید ماست غنی شده با استرول‌های گیاهی برای کاهش کلسترول بدن از سوی زهرا ایزدی عرضه شد که در قالب قرارداد انتقال دانش فنی و مشارکت به مبلغ ۱۲ میلیارد ریال به امضا رسید.

شیپ گرم شونده از جنس پولی یورتان الستومر با نام تجاری «گرم شید» از سوی مهدی باغچالی عرضه شد که در قالب قرارداد واگذاری لیسانس دانش فنی به مدت پنج سال به مبلغ ۹ میلیارد ریال به امضا رسید.

تولید لایه‌های کفش بدون نیاز به بنزین جهت انعطاف‌پذیری از سوی مهرداد امینی و حسن امینی عرضه شد که در قالب قرارداد مشارکت به مبلغ ۹ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال قرارداد آن به امضا رسید.

اسفنج شستشودهنده داخل حفره شکم از سوی مهدی مرجانی عرضه شد و قرارداد مشارکت آن به صورت مشارکت ۵۰ درصد در سود سالیانه به امضا رسید.

تولید مستربچ آنتومیکروبیال بر پایه پلیمر‌های اصلاح شده از سوی یاری عرضه شده که قرارداد مشارکت آن به مبلغ آن ۵ میلیارد ریال به امضا رسید.

گفتنی است؛ تا کنون ۲۰۹ اختراع در فهرست عرضه بازار دارایی فکری قرار گرفته است؛ ضمن آنکه انعقاد ۱۰ قرارداد سرمایه‌گذاری در اختراعات به ارزش بیش از ۸۰ میلیارد ریال نهایی شدن پیش قرارداد بیش از پنج اختراع و در جریان بودن مذاکرات جدی برای چند اختراع دیگر از دستاورد‌های این جشنواره‌ها بوده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انعقاد ۱۰ قرارداد سرمایه‌گذاری در اختراعات به ارزش بیش از ۸۰ میلیارد ریال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..