تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دادستان کل کشور: فیلترینگ با سلیقه‌ی شخصی نبوده است

دادستان کل کشور با بیان اینکه فیلترینگ فضای مجازی با سلیقه‌ی شخصی نیست، از وزارت ارتباطات برای سلامت این فضا درخواست همکاری بیشتر کرد.

مقاله‌ی مرتبط:

 وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به‌تازگی اعلام کرده است که دادستان کل کشور در امور فضای مجازی نظرات شخصی خود را اعمال می‌کند. در واکنش به این صحبت، دادستان کل کشور اعلام کرد که فیلتر سایت‌ها و کانال‌های شبکه‌ی مجازی با نظر شخصی انجام نگرفته است و از دو طریق دستور قضایی یا تصویب و دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه بوده است. حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری همچنین تأکید کرده است که حتی یک مورد هم وجود ندارد که دستور شخصی بوده باشد.

به گفته‌ی منتظری، جلسات کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه هر دو یا سه هفته یک‌بار به‌صورت حضوری و یا حسب مورد و برنامه‌ریزی صورت گرفته به‌صورت آنلاین برگزار و تصمیمات مربوط و نظرات همه‌ی اعضا در این جلسه پرسیده می‌شود.

وی همچنین از وزارت ارتباطات به دلیل اینکه برخی کانال‌ها و سایت‌های اعلام‌شده را فیلتر نکرده است گلایه کرد و گفت:

 وزارت ارتباطات وظیفه دارد فضای مجازی را رصد کند و خطراتی را که از این ناحیه متوجه جامعه، جوانان و خانواده‌ها است و دغدغه مقام معظم رهبری هم هست، تبیین و اعلام کند. همچنین در این، زمینه دستوراتی را که از ناحیه دادستانی کل اعلام می‌شود عمل کنند. سخن ما با وزارت ارتباطات این است که تسلیم قانون باشد.

منتظری از وزارت ارتباطات خواست با تعامل، فضای مجازی را به فضای سالم و پاک تبدیل کند و تلاش‌های بیشتری برای ایجاد شبکه‌ی ملی اطلاعات انجام دهد و در این رابطه گفت:

جامعه نباید در اختیار کانال‌ها و سایت‌هایی قرار داده شوند که از سوی دشمنان تغذیه می‌شوند و دارای محتوای ضد اخلاقی، ضد دینی و ضد شرافت انسانی هستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دادستان کل کشور: فیلترینگ با سلیقه‌ی شخصی نبوده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..