تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مصرف روزانه چای سیاه را هرگز فراموش نکنید/اینفوگرافیک

به گزارش خبرنگار حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛  چای سیاه برای بیماران قلبی مفید است و از ایجاد لخته‌ در خون كه موجب بروز حمله‌های قلبی و سكته‌های مغزی می‌شود، پیشگیری می‌كند، البته چای به هضم غذا نیز كمك می‌كند.

چای به دلیل داشتن كافئین از بروز خستگی پیشگیری می‌كند همچنین این نوشیدنی آرام بخش است و می‌تواند سردرد ناشی از خستگی روزانه را از بین ببرد؛ چای سرشار از آنتی اكسیدان است كه از بروز سرطان پیشگیری می‌كند.

این نوشیدنی آرام بخش دارای ۵۰ خاصیت است كه از مهم ترین آنها می‌توان به ضد درد، ضد آمیب، ضد آلزایمر، ضد آرتریت، ضد تصلب شرایین، ضد باكتری، ضد سرطان، ضد افسردگی، ضد قند خون، ضد التهاب، آنتی اكسیدان، ضد اسپاسم، ضد ویروس، قابض، مقوی قلب، محرك سیستم عصبی مركزی، ادرار آور، محافظ كبد، كاهنده پرفشاری خون، محرك قدرت ایمنی بدن، كاهش دهنده‌ چربی خون و كاهش دهنده‌ تری گلیسریدها اشاره كرد.

خواص چای سبز+اینفوگرافیک

انتهای پیام/

خواص چای سیاه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مصرف روزانه چای سیاه را هرگز فراموش نکنید/اینفوگرافیک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..